Vliv intervenčního programu na rozvoj motorických dovedností u žáků se specifickými poruchami učení
The influence of intervention program on motor skill development in pupils with specific learning disabilities
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/97602Identifiers
Study Information System: 193342
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Migdauová, Alena
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Physical Education and Sport
Department
Information is unavailable
Date of defense
9. 5. 2018
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Good
Keywords (Czech)
Specifické poruchy učení, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, autistické spektrum, ADHD, kondiční schopnostiKeywords (English)
Learnig disability, dyslexia, dysgraphia, dysorthography, dyscalculia, dyspraxia, ADHD, fitness levelNázev: Vliv intervenčního programu na rozvoj motorických dovedností u žáků se specifickými poruchami. Cíl práce: Cílem práce bylo porovnat dva pohybové programy a zjistit zda speciální intervenční program, bude vykazovat lepší výsledky v pohybových dovednostech. Metody Základní metodou bylo motorické testování a následné statistické vyhodnocení neparametrickou metodou. Výsledky: Celkové zlepšení žáků devátých tříd pomocí tříměsíčního speciálního intervenčního programu. Klíčová slova: Specifické poruchy učení, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, autistický spektrum, ADHD, kondiční schopnosti.
Title: The influence of intervention program on motor skill development in pupils with specific learning disabilities. Objectives: To compare two movement programs and find if the special intervention program obtains better results was the main objective of this work. Methods: The main method was motor testing and subsequent statistic evaluation by nonparametric method. Results: Total improvement of ninth grade pupils by three months special intervention program. Keywords: Learnig disability, dyslexia, dysgraphia, dysorthography, dyscalculia, dyspraxia, ADHD, fitness level.