Vliv intervenčního programu na rozvoj motorických dovedností u žáků se specifickými poruchami učení
The influence of intervention program on motor skill development in pupils with specific learning disabilities
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/97602Identifikátory
SIS: 193342
Kolekce
- Kvalifikační práce [8839]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Migdauová, Alena
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná výchova a sport
Katedra / ústav / klinika
Zdravotní TV a tělovýchovné lékařství
Datum obhajoby
9. 5. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Specifické poruchy učení, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, autistické spektrum, ADHD, kondiční schopnostiKlíčová slova (anglicky)
Learnig disability, dyslexia, dysgraphia, dysorthography, dyscalculia, dyspraxia, ADHD, fitness levelNázev: Vliv intervenčního programu na rozvoj motorických dovedností u žáků se specifickými poruchami. Cíl práce: Cílem práce bylo porovnat dva pohybové programy a zjistit zda speciální intervenční program, bude vykazovat lepší výsledky v pohybových dovednostech. Metody Základní metodou bylo motorické testování a následné statistické vyhodnocení neparametrickou metodou. Výsledky: Celkové zlepšení žáků devátých tříd pomocí tříměsíčního speciálního intervenčního programu. Klíčová slova: Specifické poruchy učení, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, autistický spektrum, ADHD, kondiční schopnosti.
Title: The influence of intervention program on motor skill development in pupils with specific learning disabilities. Objectives: To compare two movement programs and find if the special intervention program obtains better results was the main objective of this work. Methods: The main method was motor testing and subsequent statistic evaluation by nonparametric method. Results: Total improvement of ninth grade pupils by three months special intervention program. Keywords: Learnig disability, dyslexia, dysgraphia, dysorthography, dyscalculia, dyspraxia, ADHD, fitness level.