Zobrazit minimální záznam

Deprival Syndrome of Children, its Interpretation and Possibilities of Reparation in School Environment and Institutional Care
dc.contributor.advisorKrykorková, Hana
dc.creatorJečmínek, Jakub
dc.date.accessioned2017-05-26T15:32:30Z
dc.date.available2017-05-26T15:32:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/63798
dc.description.abstractBakalářská práce si klade za cíl popsat základní charakteristiku a problémy týkající se deprivačního syndromu u dětí, poskytnout pedagogickým pracovníkům informace potřebné k efektivní orientaci v problematice, rozpoznání deprivačního syndromu, zdůraznit význam souvislostí, které přesahují pedagogické prostředí a mají celospolečenský charakter a nabídnout nástroje a mechanismy vedoucí k efektivní prevenci a možné nápravě syndromu. Tato práce je tematicky dělena do dvou hlavních oddílů. První vymezuje základní termíny oblasti a pojednává o podmínkách vzniku deprivačního syndromu a jeho symptomech. Poukazuje na charakteristiky zdrojů deprivačního syndromu a to, jak se syndrom promítá do chování dětí. Druhá část se potom zaměřuje na možnosti prevence a nápravy deprivačního syndromu. Důraz je kladen na význam propojenosti mnoha životních a společenských oblastí. Důležitá je také provázanost vlivu rodiny a pedagogických pracovníků v optimalizaci prevence a nápravy.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis aims to describe the basic characteristics and problems related to deprivation syndrome in children, provide educators the information needed for effective orientation in the area, to recognize deprivation syndrome, emphasize the importance of relationships that go beyond the educational environment and have a societal character and offer tools and mechanisms that lead to effective prevention and possible remedial syndrome. The work is divided into two main sections. The first part defines the basic terms and conditions of deprivation syndrome formation and its symptoms. It refers to the characteristics of resource deprivation syndrome and how it translates into behavior syndrome children. The second part focuses on possibility of prevention and remediation deprivation syndrome. Emphasis is placed on the importance of the interconnectedness of life and many areas of society. Also important is the influence of family coherence and teaching staff to optimize prevention and correction.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectDeprivacecs_CZ
dc.subjectsubdeprivacecs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectústavní péčecs_CZ
dc.subjectnáhradní rodinná péčecs_CZ
dc.subjectpedagogicko-psychologické poradenstvícs_CZ
dc.subjectDeprivationen_US
dc.subjectsubdeprivationen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectinstitutional careen_US
dc.subjectfoster patent's careen_US
dc.subjectpedagogical-psychological counselingen_US
dc.titleDeprivační syndrom u dětí, jeho interpretace a možnosti nápravy v prostředí školy a ústavní péčecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-02-02
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId110270
dc.title.translatedDeprival Syndrome of Children, its Interpretation and Possibilities of Reparation in School Environment and Institutional Careen_US
dc.contributor.refereeŠvandová, Martina
dc.identifier.aleph001936393
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce si klade za cíl popsat základní charakteristiku a problémy týkající se deprivačního syndromu u dětí, poskytnout pedagogickým pracovníkům informace potřebné k efektivní orientaci v problematice, rozpoznání deprivačního syndromu, zdůraznit význam souvislostí, které přesahují pedagogické prostředí a mají celospolečenský charakter a nabídnout nástroje a mechanismy vedoucí k efektivní prevenci a možné nápravě syndromu. Tato práce je tematicky dělena do dvou hlavních oddílů. První vymezuje základní termíny oblasti a pojednává o podmínkách vzniku deprivačního syndromu a jeho symptomech. Poukazuje na charakteristiky zdrojů deprivačního syndromu a to, jak se syndrom promítá do chování dětí. Druhá část se potom zaměřuje na možnosti prevence a nápravy deprivačního syndromu. Důraz je kladen na význam propojenosti mnoha životních a společenských oblastí. Důležitá je také provázanost vlivu rodiny a pedagogických pracovníků v optimalizaci prevence a nápravy.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis aims to describe the basic characteristics and problems related to deprivation syndrome in children, provide educators the information needed for effective orientation in the area, to recognize deprivation syndrome, emphasize the importance of relationships that go beyond the educational environment and have a societal character and offer tools and mechanisms that lead to effective prevention and possible remedial syndrome. The work is divided into two main sections. The first part defines the basic terms and conditions of deprivation syndrome formation and its symptoms. It refers to the characteristics of resource deprivation syndrome and how it translates into behavior syndrome children. The second part focuses on possibility of prevention and remediation deprivation syndrome. Emphasis is placed on the importance of the interconnectedness of life and many areas of society. Also important is the influence of family coherence and teaching staff to optimize prevention and correction.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990019363930106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV