Zobrazit minimální záznam

Effectiveness Assessment Options for the "Ve dvou se to lépe táhne" Mentoring Program
dc.contributor.advisorMatoušek, Oldřich
dc.creatorPfaurová, Petra
dc.date.accessioned2020-08-25T09:25:36Z
dc.date.available2020-08-25T09:25:36Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86807
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá měřením efektivity vrstevnického mentoringového programu "Ve dvou se to lépe táhne" pro ohroženou mládež. Jejím hlavním cílem je vybrat vhodný způsob měření efektivity uvedeného programu a ověřit možnost jeho zavedení do metodiky programu. Teoretická část v úvodu definuje období dospívání a změny, ke kterým v jeho průběhu dochází, popisuje ohrožující faktory, které na adolescenty působí, a předkládá přehled programů pro ohroženou mládež, které jsou v České republice poskytovány. Dále také představuje program "Ve dvou se to lépe táhne" a možnosti, kterými je možné tento typ programu hodnotit zejména z hlediska dopadu na klienta. Praktická část zachycuje vybranou evaluační metodu a její modifikaci dle specifik programu, popisuje implementaci této modifikované metody v praxi a na základě sestavených dotazníků ji ověřuje.cs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on measurement of effectiveness of the one to one peer coeval mentoring programme "Ve dvou se to lépe táhne" that was designated for youth at risk. The main goal of the thesis is to choose an appropriate way how to measure programme effectiveness and verify the possibility to integrate it with the methodology of the programme. In the introduction of the theoretical part of thesis there are given the definitions of adolescence and changes related with this age, circumstances that threaten youth at risk and the list of programmes, available in the Czech Republic, for youth at risk. Moreover there is introduced the program "Ve dvou se to lépe táhne" and possibilities for evaluation of the programme in particular from the impact on clients point of view. Practical part gives information about the chosen evaluation method and its modification corresponding with particularities of the programme, further describes the implementation stage of the method and finally a pilot version of the modified method on the basis of created questionnaires is assessed.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectvrstevnický programcs_CZ
dc.subjectohrožená mládežcs_CZ
dc.subjectdobrovolnícics_CZ
dc.subjectsociální službacs_CZ
dc.subjecthodnocení efektivitycs_CZ
dc.subjectvýstupycs_CZ
dc.subjectpeer programen_US
dc.subjectyouth at risken_US
dc.subjectvolunteersen_US
dc.subjectsocial serviceen_US
dc.subjectevaluation of the effectivenessen_US
dc.subjectoutcomesen_US
dc.titleMožnosti hodnocení efektivity mentoringového programu "Ve dvou se to lépe táhne",cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-20
dc.description.departmentDepartment of Social Worken_US
dc.description.departmentKatedra sociální prácecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId153834
dc.title.translatedEffectiveness Assessment Options for the "Ve dvou se to lépe táhne" Mentoring Programen_US
dc.contributor.refereeDragomirecká, Eva
dc.identifier.aleph002145686
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Worken_US
thesis.degree.disciplineSociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Policy and Social Worken_US
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociální prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Social Worken_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Worken_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Policy and Social Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá měřením efektivity vrstevnického mentoringového programu "Ve dvou se to lépe táhne" pro ohroženou mládež. Jejím hlavním cílem je vybrat vhodný způsob měření efektivity uvedeného programu a ověřit možnost jeho zavedení do metodiky programu. Teoretická část v úvodu definuje období dospívání a změny, ke kterým v jeho průběhu dochází, popisuje ohrožující faktory, které na adolescenty působí, a předkládá přehled programů pro ohroženou mládež, které jsou v České republice poskytovány. Dále také představuje program "Ve dvou se to lépe táhne" a možnosti, kterými je možné tento typ programu hodnotit zejména z hlediska dopadu na klienta. Praktická část zachycuje vybranou evaluační metodu a její modifikaci dle specifik programu, popisuje implementaci této modifikované metody v praxi a na základě sestavených dotazníků ji ověřuje.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis is focused on measurement of effectiveness of the one to one peer coeval mentoring programme "Ve dvou se to lépe táhne" that was designated for youth at risk. The main goal of the thesis is to choose an appropriate way how to measure programme effectiveness and verify the possibility to integrate it with the methodology of the programme. In the introduction of the theoretical part of thesis there are given the definitions of adolescence and changes related with this age, circumstances that threaten youth at risk and the list of programmes, available in the Czech Republic, for youth at risk. Moreover there is introduced the program "Ve dvou se to lépe táhne" and possibilities for evaluation of the programme in particular from the impact on clients point of view. Practical part gives information about the chosen evaluation method and its modification corresponding with particularities of the programme, further describes the implementation stage of the method and finally a pilot version of the modified method on the basis of created questionnaires is assessed.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociální prácecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021456860106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV