Zobrazit minimální záznam

Geography of knowledge sources in knowledge intensive business services and creative industries: the case of design industry
dc.contributor.advisorBlažek, Jiří
dc.creatorKomárková, Petra
dc.date.accessioned2017-06-01T00:18:43Z
dc.date.available2017-06-01T00:18:43Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75085
dc.description.abstractGeografie znalostních toků ve znalostně intenzivních obchodních službách a kreativních odvětvích: případová studie odvětví designu Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá otázkou tvorby a přenosu znalostí v rámci znalostně intenzivních obchodních služeb a kreativních odvětví, přičemž zvláštní pozornost je věnována odvětví designu. Za účelem získání potřebných informací byla zrealizována řada hloubkových rozhovorů se zástupci oslovených designérských firem. Získané poznatky poskytují hloubkovou sondu do problematiky tvorby a přenosu znalostí a charakteru inovací v odvětví designu. Hlavním zjištěním je, že pro tvorbu a přenos znalostí v rámci odvětví designu je zásadní existence sítí mezi designérskou firmou a konkrétními subjekty. Klíčová slova: znalostní toky, inovace, sítěcs_CZ
dc.description.abstractGeography of knowledge sources in knowledge intensive business services and creative industries: the case study of design industry This thesis examines the creation and transfer of knowledge within knowledge-intensive business services and creative industries, with special attention being paid to the design industry. To obtain the required information it was implemented a series of in-depth interviews with representatives of selected design studios. Acquired knowledge provides in- depth probe into the issue of creation and transmission of knowledge and the nature of innovation in the design industry. The main finding is that for the creation and transfer of knowledge within the design industry existence of networks between the design studios and specific subjects is essential. Key words: knowledge sources, innovation, networksen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectznalostní tokycs_CZ
dc.subjectinovacecs_CZ
dc.subjectsítěcs_CZ
dc.subjectknowledge sourcesen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectnetworksen_US
dc.titleGeografie znalostních toků ve znalostně intenzivních obchodních službách a kreativních odvětvích: případová studie odvětví designucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-09-16
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId133563
dc.title.translatedGeography of knowledge sources in knowledge intensive business services and creative industries: the case of design industryen_US
dc.contributor.refereeRumpel, Petr
dc.identifier.aleph002029167
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociální geografie a regionální rozvojcs_CZ
thesis.degree.disciplineSocial Geography and Regional Developmenten_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
thesis.degree.programGeographyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociální geografie a regionální rozvojcs_CZ
uk.degree-discipline.enSocial Geography and Regional Developmenten_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csGeografie znalostních toků ve znalostně intenzivních obchodních službách a kreativních odvětvích: případová studie odvětví designu Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá otázkou tvorby a přenosu znalostí v rámci znalostně intenzivních obchodních služeb a kreativních odvětví, přičemž zvláštní pozornost je věnována odvětví designu. Za účelem získání potřebných informací byla zrealizována řada hloubkových rozhovorů se zástupci oslovených designérských firem. Získané poznatky poskytují hloubkovou sondu do problematiky tvorby a přenosu znalostí a charakteru inovací v odvětví designu. Hlavním zjištěním je, že pro tvorbu a přenos znalostí v rámci odvětví designu je zásadní existence sítí mezi designérskou firmou a konkrétními subjekty. Klíčová slova: znalostní toky, inovace, sítěcs_CZ
uk.abstract.enGeography of knowledge sources in knowledge intensive business services and creative industries: the case study of design industry This thesis examines the creation and transfer of knowledge within knowledge-intensive business services and creative industries, with special attention being paid to the design industry. To obtain the required information it was implemented a series of in-depth interviews with representatives of selected design studios. Acquired knowledge provides in- depth probe into the issue of creation and transmission of knowledge and the nature of innovation in the design industry. The main finding is that for the creation and transfer of knowledge within the design industry existence of networks between the design studios and specific subjects is essential. Key words: knowledge sources, innovation, networksen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.identifier.lisID990020291670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV