Marketingový výzkum spokojenosti účastnic Evropského týdne žen v letech 2009 - 2011
Marketing research of the participants' satisfaction European Week of Women in the years 2009 - 2011
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40181Identifiers
Study Information System: 111295
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Voráček, Josef
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
11. 5. 2012
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sportovní management, sportovní marketingKeywords (English)
marketing, marketing mix, marketing research, customer satisfaction, sports management, sports marketingNázev práce: Marketingový výzkum spokojenosti účastnic Evropského týdne žen v letech 2009 - 2011. Cíle práce: Prezentace a interpretace výsledků marketingového výzkumu v letech 2009 - 2011, ověření hypotéz, doporučení organizátorům akce dle zjištěných výsledků. Metoda: Kvantitativní výzkum v letech 2009 - 2011, písemné dotazování, analýza spokojenosti zákazníků. Výsledky: Veškerá zjištění jsou prezentována v praktické části práce, ověřují předem stanovené hypotézy, jsou důležitým zdrojem informací organizátorům akce a reflektují vývoj spokojenosti účastnic v letech 2009 - 2011. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sportovní management, sportovní marketing.
Title: Marketing research of the participants' satisfaction European Week of Women in the years 2009 - 2011. Goals: Presentation and interpretation of results of marketing research in the years 2009 - 2011, test hypotheses, recommendations for event organizators according to obtained results. Method: Quantitative research in the years 2009 - 2011, written questioning, analysis of costumer satisfaction. Results: Particular discoveries are presented in practical part of the work, verify predetermined hypotheses, they are important source of information for event organizators and reflect the evolution of participants' satisfaction in the years 2009 - 2011. Key words: marketing, marketing mix, marketing research, customer satisfaction, sports management, sports marketing.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...