Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Sexuální výchova na prvním stupni základní školy z pohledu učitele
Sexual education on primary school from teacher's point of view
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sotáková, Hana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 01. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce Sexuální výchova na prvním stupni základní školy z pohledu učitele v teoretické části definuje sexuální výchovu, její cíle, obsah a principy. Vymezuje současné pojetí sexuální výchovy na základní škole a ...
The diploma thesis "Sexual education on primary school from teacher's point of view" defines in the theoretical part the sexual education, it's objectives, it's content and principles. The thesis specifies the actual ...
The diploma thesis "Sexual education on primary school from teacher's point of view" defines in the theoretical part the sexual education, it's objectives, it's content and principles. The thesis specifies the actual ...
Přístupy učitelů z mateřských škol k dětem cizincům
Approaches of nursery school teachers to foreigners' children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bittnerová, Dana
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 06. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: S narůstajícím počtem cizinců žijících v České republice vzniká i nárůst dětí z rodin cizinců ve školských zařízeních. Učitelé v českých mateřských školách se setkávají se situací, kdy musí přizpůsobit svoji práci a pomáhat ...
The increasing number of foreigners living in the Czech Republic causes the accrual of children from the foreign families in the educational institutions. The teachers in Czech nursery schools face the situation when they ...
The increasing number of foreigners living in the Czech Republic causes the accrual of children from the foreign families in the educational institutions. The teachers in Czech nursery schools face the situation when they ...
Syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol
Burnout syndrome of kindergarten teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 12. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: RÉSUMÉ Diplomová práce se věnuje stresu a syndromu vyhoření. Cílem diplomové práce je zjistit, jaká je míra psychické zátěže s ohledem na syndrom vyhoření a zmapovat výskyt syndromu vyhoření u učitelek mateřských škol. ...
RESUME This diploma is dedicated to stress and burnout syndrom. Objective of this diploma is to find out what is the rate of mental strain concerning burnout syndrom and to map occurence of burnout syndrom for kindergarten ...
RESUME This diploma is dedicated to stress and burnout syndrom. Objective of this diploma is to find out what is the rate of mental strain concerning burnout syndrom and to map occurence of burnout syndrom for kindergarten ...
Individualizovaný přístup k žákovi na počátku vzdělávání jako prevence školních obtíží
Individualized approach to student early learning at the start to prevent school difficulties
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kucharská, Anna
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 12. 09. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je zjistit a představit, jak nahlížejí učitelé 1. tříd na možnosti realizace individualizovaného přístupu z hlediska prevence školních obtíží. Pro dosažení tohoto cíle byla zvolena metoda ...
The aim of this diploma thesis is to find out and present primary school teachers' attitude to the possibilities of the implementation of an individualized approach in terms of the prevention of school difficulties. The ...
The aim of this diploma thesis is to find out and present primary school teachers' attitude to the possibilities of the implementation of an individualized approach in terms of the prevention of school difficulties. The ...
Změny profesního sebepojetí učitelů po kurikulární reformě
Professional identity of the teachers under the current curricular reform
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štech, Stanislav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 15. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se týká změn, které nastaly v profesním sebepojetí učitelů poté, co proběhla kurikulární reforma. Práce se opírá o oficiální dokumenty týkající se reformy, o literaturu o učitelské profesi a o studie ...
This master thesis deals with changes in teacher's professional commitment after the Czech curriculum reform. This thesis works with official papers about reform, the papers about profession of teacher and articles connected ...
This master thesis deals with changes in teacher's professional commitment after the Czech curriculum reform. This thesis works with official papers about reform, the papers about profession of teacher and articles connected ...
Syndrom vyhoření u učitelů
Burn-out of teacher's
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trpišovská, Dobromila
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 18. 05. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tématem diplomové práce je syndrom vyhoření u učitelů. Teoretická část obsahuje informace získané studiem odborné literatury, které se týkají pojmů syndrom vyhoření, vyčerpání, stres a vyznačuje jejich příčiny a příznaky. ...
ABSTRAC The theme of this dissertation work is teachers' burnout syndrome. The theoretical part contains information from scientific literature concerning terms: burning out, exhaustion and stress, and shows their causes ...
ABSTRAC The theme of this dissertation work is teachers' burnout syndrome. The theoretical part contains information from scientific literature concerning terms: burning out, exhaustion and stress, and shows their causes ...
Syndrom vyhoření u učitelů: Copingové strategie učitelů
Burnout Syndrome of Teachers: Teacher's Coping Strategies
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Smetáčková, Irena
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 08. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: communication with pupils and their parents, stress in relation with teacher's role as well as
Učitelství řadíme mezi pomáhající profese charakteristické vysokou mírou stresu. Při jeho dlouhodobém působení se u vyučujících může rozvinout syndrom vyhoření. Ve své práci jsem se zaměřila na stresové faktory, prožívání ...
Učitelství řadíme mezi pomáhající profese charakteristické vysokou mírou stresu. Při jeho dlouhodobém působení se u vyučujících může rozvinout syndrom vyhoření. Ve své práci jsem se zaměřila na stresové faktory, prožívání ...
Příprava učitelů na integraci dětí s poruchou autistického spektra do běžné základní školy
Preparing the teachers for the integration of the children with autistic spektrum disorders into regular primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Sotáková, Hana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 10. 09. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Příprava učitelů na integraci dětí s poruchou autistického spektra do běžné základní školy si klade za cíl ve své teoretické části seznámit čtenáře s pojmem porucha autistického spektra, jeho ...
The diploma with title Preparing the teachers for the integration of the children with autistic spektrum disorders into regular primary school aims in its theoretical part acquaint the reader with the concept of autistic ...
The diploma with title Preparing the teachers for the integration of the children with autistic spektrum disorders into regular primary school aims in its theoretical part acquaint the reader with the concept of autistic ...
Interakce ve škole: vyjednávání žákovských a učitelských rolí
Interaction at school: negotiation of pupil and teacher roles
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bittnerová, Dana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 05. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 5 ABSTRACT This thesis deals with interaction in educational environment, i.e. mutual interaction between two subjects (teachers and students) and their influence on one another during the educational process, with each ...
4 ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá interakcí ve škole, tedy vzájemným působením a ovlivňováním se dvou subjektů (učitele a žáků) v průběhu výchovně vzdělávacího procesu. Jednotliví aktéři interakce zastávají různé sociální ...
4 ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá interakcí ve škole, tedy vzájemným působením a ovlivňováním se dvou subjektů (učitele a žáků) v průběhu výchovně vzdělávacího procesu. Jednotliví aktéři interakce zastávají různé sociální ...