Zobrazit minimální záznam

Sponsorship of Big Shock Racing Team and their cooperation
dc.contributor.advisorŠíma, Jan
dc.creatorKadeřábková, Aneta
dc.date.accessioned2018-10-10T17:01:51Z
dc.date.available2018-10-10T17:01:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/96346
dc.description.abstractTitle: Sponsorship of Big Shock Racing Team and their cooperation Objectives: The aim of this thesis is to suggest new sponsorship offer for potential sponsors of Big Shock Racing Team and realize how the team cooperate with their actual sponsors. Methods: The main method used in this thesis is qualitative method, specifically several interviews with a driver of Big Shock Racing Team Martin Macik Jr., who deal with sponsorship in their team. The method of analysis and observation were used too. Results: From the interviews I realized that the team does not currently have complete sponsorship offer. They try to negotiate individually with their partners and try to fulfill their individual requirements. First of all the current situation was analyzed and than, four sponsorship packages were created to help the team with their future sponsors. Keywords: Sponsorship, sport sponsorship, sponsorship offer, marketing communication, motorsporten_US
dc.description.abstractNázev: Sponzoring týmu Big Shock Racing a jejich vzájemná spolupráce Cíle: Cílem bakalářské práce je navrhnout sponzorský balíček pro potenciální sponzory týmu Big Shock Racing. Dále rozebrat stávající situaci, zjistit, jak tým se sponzory spolupracuje a komunikuje. Metody: V práci je použita kvalitativní metoda, konkrétně polostrukturované hloubkové rozhovory s pilotem týmu Big Shock Racing Martinem Macíkem ml. Dále je provedena analýza dat a pozorování, které slouží k získání aktuálních informací. Výsledky: Z provedených rozhovorů vyšlo najevo, že tým sponzorskými balíčky v současnosti nedisponuje a s jednotlivými partnery se snaží domlouvat individuálně a naplnit jejich individuální požadavky. Proto se nejdříve rozebrala stávající situace, jaké protivýkony tým nabízí, a z nich byly následně sestaveny 4 sponzorské balíčky, které budou týmu sloužit pro lepší budoucí vyjednávání s potenciálními sponzory. Klíčová slova: Sponzoring, sportovní sponzoring, sponzorský balíček, marketingová komunikace, motorsportcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSponsorshipen_US
dc.subjectsport sponsorshipen_US
dc.subjectsponsorship offeren_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectmotorsporten_US
dc.subjectSponzoringcs_CZ
dc.subjectsportovní sponzoringcs_CZ
dc.subjectsponzorský balíčekcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectmotorsportcs_CZ
dc.titleSponzoring týmu Big Shock Racing a jejich vzájemná spoluprácecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-04
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId189909
dc.title.translatedSponsorship of Big Shock Racing Team and their cooperationen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
dc.identifier.aleph002184922
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Sponzoring týmu Big Shock Racing a jejich vzájemná spolupráce Cíle: Cílem bakalářské práce je navrhnout sponzorský balíček pro potenciální sponzory týmu Big Shock Racing. Dále rozebrat stávající situaci, zjistit, jak tým se sponzory spolupracuje a komunikuje. Metody: V práci je použita kvalitativní metoda, konkrétně polostrukturované hloubkové rozhovory s pilotem týmu Big Shock Racing Martinem Macíkem ml. Dále je provedena analýza dat a pozorování, které slouží k získání aktuálních informací. Výsledky: Z provedených rozhovorů vyšlo najevo, že tým sponzorskými balíčky v současnosti nedisponuje a s jednotlivými partnery se snaží domlouvat individuálně a naplnit jejich individuální požadavky. Proto se nejdříve rozebrala stávající situace, jaké protivýkony tým nabízí, a z nich byly následně sestaveny 4 sponzorské balíčky, které budou týmu sloužit pro lepší budoucí vyjednávání s potenciálními sponzory. Klíčová slova: Sponzoring, sportovní sponzoring, sponzorský balíček, marketingová komunikace, motorsportcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Sponsorship of Big Shock Racing Team and their cooperation Objectives: The aim of this thesis is to suggest new sponsorship offer for potential sponsors of Big Shock Racing Team and realize how the team cooperate with their actual sponsors. Methods: The main method used in this thesis is qualitative method, specifically several interviews with a driver of Big Shock Racing Team Martin Macik Jr., who deal with sponsorship in their team. The method of analysis and observation were used too. Results: From the interviews I realized that the team does not currently have complete sponsorship offer. They try to negotiate individually with their partners and try to fulfill their individual requirements. First of all the current situation was analyzed and than, four sponsorship packages were created to help the team with their future sponsors. Keywords: Sponsorship, sport sponsorship, sponsorship offer, marketing communication, motorsporten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
dc.identifier.lisID990021849220106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV