Specifika domácí přípravy žáků na anglický jazyk
Specifics of pupils' home preparation for English lessons
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/93219Identifikátory
SIS: 179284
Kolekce
- Kvalifikační práce [23212]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kasíková, Hana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
13. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
anglický jazyk|domácí příprava|rodiče|spolupráce|strategie učení|učební styl|učební taktiky|učitelé|žáciKlíčová slova (anglicky)
English language|home preparation|involvement|learning strategies|learning styles|learning techniques|parents|pupils|teachers(česky) Tato diplomová práce se zabývá problematikou domácí přípravy žáků základní školy na anglický jazyk.. Popisuje postoje žáků, učitelů a rodičů k anglickému jazyku a zjišťuje, jak jednotlivé skupiny respondentů na domácí přípravu nahlíží. Empirická část práce je věnována učebním strategiím a taktikám, které používají žáci konkrétní základní školy.
(in English) This diploma thesis deals with the instruction of home preparation of the lower secondary school students for English lessons. It describes the pupils, teachers and parents attitudes to English as a second language and determines home preparation from points of view of particular groups of respondents. The empirical part of this thesis is addressed to learning strategies and learning techniques used by pupils of the particular school.