Show simple item record

Specifics of pupils' home preparation for English lessons
dc.contributor.advisorŠvandová, Martina
dc.creatorSmrčková, Kamila
dc.date.accessioned2018-02-23T10:56:04Z
dc.date.available2018-02-23T10:56:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/93219
dc.description.abstract(in English) This diploma thesis deals with the instruction of home preparation of the lower secondary school students for English lessons. It describes the pupils, teachers and parents attitudes to English as a second language and determines home preparation from points of view of particular groups of respondents. The empirical part of this thesis is addressed to learning strategies and learning techniques used by pupils of the particular school.en_US
dc.description.abstract(česky) Tato diplomová práce se zabývá problematikou domácí přípravy žáků základní školy na anglický jazyk.. Popisuje postoje žáků, učitelů a rodičů k anglickému jazyku a zjišťuje, jak jednotlivé skupiny respondentů na domácí přípravu nahlíží. Empirická část práce je věnována učebním strategiím a taktikám, které používají žáci konkrétní základní školy.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectEnglish language|home preparation|involvement|learning strategies|learning styles|learning techniques|parents|pupils|teachersen_US
dc.subjectanglický jazyk|domácí příprava|rodiče|spolupráce|strategie učení|učební styl|učební taktiky|učitelé|žácics_CZ
dc.titleSpecifika domácí přípravy žáků na anglický jazykcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-13
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId179284
dc.title.translatedSpecifics of pupils' home preparation for English lessonsen_US
dc.contributor.refereeKasíková, Hana
dc.identifier.aleph002160895
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.cs(česky) Tato diplomová práce se zabývá problematikou domácí přípravy žáků základní školy na anglický jazyk.. Popisuje postoje žáků, učitelů a rodičů k anglickému jazyku a zjišťuje, jak jednotlivé skupiny respondentů na domácí přípravu nahlíží. Empirická část práce je věnována učebním strategiím a taktikám, které používají žáci konkrétní základní školy.cs_CZ
uk.abstract.en(in English) This diploma thesis deals with the instruction of home preparation of the lower secondary school students for English lessons. It describes the pupils, teachers and parents attitudes to English as a second language and determines home preparation from points of view of particular groups of respondents. The empirical part of this thesis is addressed to learning strategies and learning techniques used by pupils of the particular school.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV