Zobrazit minimální záznam

Job Satisfaction among Teachers at Secondary Police Schools and Police Colleges of the Ministry of the Interior of the Czech Republic
dc.contributor.advisorKocianová, Renata
dc.creatorBaudyš, Jiří
dc.date.accessioned2018-10-29T22:05:10Z
dc.date.available2018-10-29T22:05:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/83790
dc.description.abstractUniverzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra andragogiky a personálního řízení Andragogika Abstrakt k dizertační práci v českém jazyce Pracovní spokojenost učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky Jiří Baudyš Dizertační práce se zabývá pracovní spokojeností učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky. Pozornost je zaměřena na teoretická východiska pracovní spokojenosti, motivaci, psychologické a výkonové souvislosti pracovní spokojenosti a na zkoumání pracovní spokojenosti učitelů. Východisky empirického šetření jsou teorie pracovní motivace a výzkumy pracovní spokojenosti učitelů. Kvantitativní šetření pracovní spokojenosti učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky, ke kterému byl využit Inventář hodnocení spokojenosti učitelů, sleduje celkovou pracovní spokojenost učitelů a její vztah k vybraným proměnným, převážně extrapersonálního charakteru.cs_CZ
dc.description.abstractUniverzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra andragogiky a personálního řízení Andragogika Abstrakt k dizertační práci v anglickém jazyce Pracovní spokojenost učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky Jiří Baudyš The thesis focuses on job satisfaction among teachers of Secondary Police Schools and Police Colleges of the Ministry of the Interior of the Czech Republic. Attention is devoted to theoretical concepts of job satisfaction and motivation, along with job satisfaction in psychological and performance-related context and surveys on teachers' job satisfaction. The empirical investigation is based on the theories of work motivation and research into teachers' job satisfaction. Quantitative assessment of job satisfaction among the teachers of Secondary Police Schools and Police Colleges of the Ministry of the Interior of the Czech Republic is conducted with the use of the Teachers' Satisfaction Assessment Inventory in order to evaluate the teachers' overall job satisfaction and its relation to selected variables, especially of extrapersonal character.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectJob satisfactionen_US
dc.subjectlife satisfactionen_US
dc.subjectattitudesen_US
dc.subjectneedsen_US
dc.subjectperceptionen_US
dc.subjectwork motivation theoriesen_US
dc.subjectstressen_US
dc.subjectburnout syndromeen_US
dc.subjectpracovní spokojenostcs_CZ
dc.subjectživotní spokojenostcs_CZ
dc.subjectpostojecs_CZ
dc.subjectpotřebycs_CZ
dc.subjectvnímánícs_CZ
dc.subjectteorie pracovní motivacecs_CZ
dc.subjectstrescs_CZ
dc.subjectsyndrom vyhořenícs_CZ
dc.titlePracovní spokojenost učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republikycs_CZ
dc.typedizertační prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-08-25
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId101704
dc.title.translatedJob Satisfaction among Teachers at Secondary Police Schools and Police Colleges of the Ministry of the Interior of the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeGillernová, Ilona
dc.contributor.refereePaulík, Karel
dc.identifier.aleph002100889
thesis.degree.namePh.D.
thesis.degree.leveldoktorskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Educationen_US
thesis.degree.disciplineAndragogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typedizertační prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csProspěl/acs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csUniverzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra andragogiky a personálního řízení Andragogika Abstrakt k dizertační práci v českém jazyce Pracovní spokojenost učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky Jiří Baudyš Dizertační práce se zabývá pracovní spokojeností učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky. Pozornost je zaměřena na teoretická východiska pracovní spokojenosti, motivaci, psychologické a výkonové souvislosti pracovní spokojenosti a na zkoumání pracovní spokojenosti učitelů. Východisky empirického šetření jsou teorie pracovní motivace a výzkumy pracovní spokojenosti učitelů. Kvantitativní šetření pracovní spokojenosti učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky, ke kterému byl využit Inventář hodnocení spokojenosti učitelů, sleduje celkovou pracovní spokojenost učitelů a její vztah k vybraným proměnným, převážně extrapersonálního charakteru.cs_CZ
uk.abstract.enUniverzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra andragogiky a personálního řízení Andragogika Abstrakt k dizertační práci v anglickém jazyce Pracovní spokojenost učitelů středních a vyšších policejních škol Ministerstva vnitra České republiky Jiří Baudyš The thesis focuses on job satisfaction among teachers of Secondary Police Schools and Police Colleges of the Ministry of the Interior of the Czech Republic. Attention is devoted to theoretical concepts of job satisfaction and motivation, along with job satisfaction in psychological and performance-related context and surveys on teachers' job satisfaction. The empirical investigation is based on the theories of work motivation and research into teachers' job satisfaction. Quantitative assessment of job satisfaction among the teachers of Secondary Police Schools and Police Colleges of the Ministry of the Interior of the Czech Republic is conducted with the use of the Teachers' Satisfaction Assessment Inventory in order to evaluate the teachers' overall job satisfaction and its relation to selected variables, especially of extrapersonal character.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
thesis.grade.codeP
dc.identifier.lisID990021008890106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV