Zobrazit minimální záznam

Marketing research of customer satisfaction in Family Fitness Olgy Šípkové
dc.contributor.advisorPecinová, Markéta
dc.creatorSlobodníková, Aneta
dc.date.accessioned2017-06-01T05:30:43Z
dc.date.available2017-06-01T05:30:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/76630
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové na základě jejich očekávání a vnímání skutečné hodnoty poskytovaných služeb. Na základě dotazníkového šetření sesbírat data a následně dle získaných poznatků navrhnout opatření a řešení zjištěných nedostatků. Metody: Metoda zvolená pro marketingový výzkum je metoda písemného dotazování. Velikost výběrového souboru byla určena vlastním úsudkem a snadnou dosažitelností. Respondenti jsou zařazováni do vzorku prostým náhodným výběrem. Výsledky: Dle výsledků marketingového výzkumu jsou zákazníci Family Fitness poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management fitness zapracovat. V závěru práce bylo sestaveno několik doporučení. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazníkcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing research of customer satisfaction in Family Fitness Olgy Šípkové Objectives: The goal of this thesis is to determine customer satisfaction of Family Fitness Olgy Šípkové based on their expectations and perception of actual value of provided services. Collect data based on the survey and then according to the acquired knowledge propose measures and solutions of the problems. Methods: The method of this marketing research is the survey, questionnaire. The sample sizes were defined based on own discretion and easy accessibility. Respondents were sampled by simple random sampling. Results: The result of marketing research is that the customers of Family Fitness are pretty satisfied. Yet there were acknowledge small imperfections. The fitness management should try to fix these problems. There are few measures and solutions in the conclusion. Keywords: sport marketing, sport services, services, fitness centre, questionnaireen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsportovní marketingcs_CZ
dc.subjectsportovní službycs_CZ
dc.subjectslužbycs_CZ
dc.subjectfitness centrumcs_CZ
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjectsport marketingen_US
dc.subjectsport servicesen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectfitness centreen_US
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkovécs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-14
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId164482
dc.title.translatedMarketing research of customer satisfaction in Family Fitness Olgy Šípkovéen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
dc.identifier.aleph002103785
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové na základě jejich očekávání a vnímání skutečné hodnoty poskytovaných služeb. Na základě dotazníkového šetření sesbírat data a následně dle získaných poznatků navrhnout opatření a řešení zjištěných nedostatků. Metody: Metoda zvolená pro marketingový výzkum je metoda písemného dotazování. Velikost výběrového souboru byla určena vlastním úsudkem a snadnou dosažitelností. Respondenti jsou zařazováni do vzorku prostým náhodným výběrem. Výsledky: Dle výsledků marketingového výzkumu jsou zákazníci Family Fitness poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management fitness zapracovat. V závěru práce bylo sestaveno několik doporučení. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazníkcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of customer satisfaction in Family Fitness Olgy Šípkové Objectives: The goal of this thesis is to determine customer satisfaction of Family Fitness Olgy Šípkové based on their expectations and perception of actual value of provided services. Collect data based on the survey and then according to the acquired knowledge propose measures and solutions of the problems. Methods: The method of this marketing research is the survey, questionnaire. The sample sizes were defined based on own discretion and easy accessibility. Respondents were sampled by simple random sampling. Results: The result of marketing research is that the customers of Family Fitness are pretty satisfied. Yet there were acknowledge small imperfections. The fitness management should try to fix these problems. There are few measures and solutions in the conclusion. Keywords: sport marketing, sport services, services, fitness centre, questionnaireen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990021037850106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV