Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové
Marketing research of customer satisfaction in Family Fitness Olgy Šípkové
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76630Identifiers
Study Information System: 164482
Collections
- Kvalifikační práce [8844]
Author
Advisor
Referee
Ruda, Tomáš
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
14. 9. 2016
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazníkKeywords (English)
sport marketing, sport services, services, fitness centre, questionnaireNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové na základě jejich očekávání a vnímání skutečné hodnoty poskytovaných služeb. Na základě dotazníkového šetření sesbírat data a následně dle získaných poznatků navrhnout opatření a řešení zjištěných nedostatků. Metody: Metoda zvolená pro marketingový výzkum je metoda písemného dotazování. Velikost výběrového souboru byla určena vlastním úsudkem a snadnou dosažitelností. Respondenti jsou zařazováni do vzorku prostým náhodným výběrem. Výsledky: Dle výsledků marketingového výzkumu jsou zákazníci Family Fitness poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management fitness zapracovat. V závěru práce bylo sestaveno několik doporučení. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazník
Title: Marketing research of customer satisfaction in Family Fitness Olgy Šípkové Objectives: The goal of this thesis is to determine customer satisfaction of Family Fitness Olgy Šípkové based on their expectations and perception of actual value of provided services. Collect data based on the survey and then according to the acquired knowledge propose measures and solutions of the problems. Methods: The method of this marketing research is the survey, questionnaire. The sample sizes were defined based on own discretion and easy accessibility. Respondents were sampled by simple random sampling. Results: The result of marketing research is that the customers of Family Fitness are pretty satisfied. Yet there were acknowledge small imperfections. The fitness management should try to fix these problems. There are few measures and solutions in the conclusion. Keywords: sport marketing, sport services, services, fitness centre, questionnaire