Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenisu Klánovice
Marketing Research of Customer Satisfaction in Tenis Klánovice
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/75267Identifikátory
SIS: 163725
Katalog UK: 990021043340106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [9395]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pecinová, Markéta
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
16. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
sportovní služby, zákazník, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenostKlíčová slova (anglicky)
sports service, customer, marketing mix, marketing research, satisfactionNázev: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenisu Klánovice Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami sportovním klubem Tenis Klánovice. Dále na základě dotazníkového šetření a zjištěných datech určit nedostatky v nabízených službách a navrhnout řešení, která by vedla ke zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Byla použita metoda kvantitativního výzkumu konkrétně dotazník. Dotazování bylo písemné. Proběhl polostrukturovaný rozhovor s předsedou klubu. Bylo provedeno pozorování. Výsledky: Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, že jsou zákazníci spokojeni. Ukázalo se ale několik slabých míst v poskytovaných službách, které lze zlepšit. Byla proto navržena opatření, která by tyto nedostatky upravila Klíčová slova:sportovní služby, zákazník, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost
Title: Marketing research of customer satisfaction in Tenis Klanovice Purpose: The main aim of the bachelor thesis is to find out customer satisfaction in Tenis Klánovice. Furthermore, based on the data obtained from research, point out the potentional shortage in tennis club's services. Also, give suggestion of solution which would lead to improvement of customer services. Methods: Method of quantitative research was used, specifically questionnaire. Respondents were interviewed in a writing way. As well as the semi- structured interview with the chairman of the club was done, the observation was made. Results: Thanks to research, it was found out that customers are satisfied with the services. However, there are several weaknesses in the service that can be improved. Therefore, propositions were made to improve the service. Keywords: sports service, customer, marketing mix, marketing research, satisfaction
