Show simple item record

Communication strategy of nonprofit organisation UNICEF on social networks
dc.contributor.advisorHronová, Tereza
dc.creatorBrožová, Natálie
dc.date.accessioned2017-05-26T18:19:58Z
dc.date.available2017-05-26T18:19:58Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/64717
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce Komunikační strategie neziskové organizace UNICEF na sociálních sítích se věnuje tématu využívání sociálních sítí v neziskovém sektoru. Konkrétně se jedná o komunikační strategii neziskové organizace UNICEF na sociální síti Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část práce se věnuje pojmům z marketingového prostředí, novým médiím a sociálním sítím. V práci jsou dále stručně popsány principy tvorby komunikační strategie, technologie Webu 2.0 a charakteristika komunikačního modelu many-to-many. V této části práce jsou obecně charakterizovány neziskové organizace, jejich vybrané právní formy a zájmové skupiny. Analytická část je vlastním výzkumem dané sociální sítě ve vybraném období. V rámci analýzy jednotlivých příspěvků je sledováno používání moderních nástrojů, a to především hypertextových odkazů a hashtagů. Cílem práce je mimo jiné zjistit, jak jsou tyto nástroje v rámci komunikační strategie organizace používány. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy jsou sledovány i další proměnné doplňující celkovou charakteristiku komunikační strategie organizace. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis Communication Strategy of nonprofit organisation UNICEF on social network focuses on the topic of social networks in the nonprofit sector. Specifically, the communication strategy of nonprofit organization UNICEF on the social network Facebook. The work is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part deals with the concepts of marketing environment, new media and social networks. The paper also briefly describes the principles of creating communication strategies, Web 2.0 technologies and the characteristics of the communication model many-to-many. In this part are generally characterized types of non-profit organizations, their selection of legal forms and interest groups. The analytical part is my own research of the social network in the selected period. Within the analysis are analysed posts and using modern tools, especially hyperlinks and hashtags in them. The aim is to determine, among other things, how are these tools within the organization's communication strategy used. Using content analysis are observed other additional overall characteristics of the communication strategy of the organization.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectNeziskový sektorcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikační strategiecs_CZ
dc.subjectnová médiacs_CZ
dc.subjectWeb 2.0cs_CZ
dc.subjectUNICEFcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectprodusagecs_CZ
dc.subjectmany-to-manycs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectNon-profit organisationsen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectcommunication strategyen_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectWeb 2.0en_US
dc.subjectUNICEFen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectprodusageen_US
dc.subjectmany-to-manyen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.titleKomunikační strategie neziskové organizace UNICEF na sociální sítics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-06-16
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId147651
dc.title.translatedCommunication strategy of nonprofit organisation UNICEF on social networksen_US
dc.contributor.refereeKaraščáková, Zuzana
dc.identifier.aleph002006805
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná bakalářská práce Komunikační strategie neziskové organizace UNICEF na sociálních sítích se věnuje tématu využívání sociálních sítí v neziskovém sektoru. Konkrétně se jedná o komunikační strategii neziskové organizace UNICEF na sociální síti Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část práce se věnuje pojmům z marketingového prostředí, novým médiím a sociálním sítím. V práci jsou dále stručně popsány principy tvorby komunikační strategie, technologie Webu 2.0 a charakteristika komunikačního modelu many-to-many. V této části práce jsou obecně charakterizovány neziskové organizace, jejich vybrané právní formy a zájmové skupiny. Analytická část je vlastním výzkumem dané sociální sítě ve vybraném období. V rámci analýzy jednotlivých příspěvků je sledováno používání moderních nástrojů, a to především hypertextových odkazů a hashtagů. Cílem práce je mimo jiné zjistit, jak jsou tyto nástroje v rámci komunikační strategie organizace používány. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy jsou sledovány i další proměnné doplňující celkovou charakteristiku komunikační strategie organizace. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis Communication Strategy of nonprofit organisation UNICEF on social network focuses on the topic of social networks in the nonprofit sector. Specifically, the communication strategy of nonprofit organization UNICEF on the social network Facebook. The work is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part deals with the concepts of marketing environment, new media and social networks. The paper also briefly describes the principles of creating communication strategies, Web 2.0 technologies and the characteristics of the communication model many-to-many. In this part are generally characterized types of non-profit organizations, their selection of legal forms and interest groups. The analytical part is my own research of the social network in the selected period. Within the analysis are analysed posts and using modern tools, especially hyperlinks and hashtags in them. The aim is to determine, among other things, how are these tools within the organization's communication strategy used. Using content analysis are observed other additional overall characteristics of the communication strategy of the organization.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV