Komunikační strategie neziskové organizace UNICEF na sociální síti
Communication strategy of nonprofit organisation UNICEF on social networks
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/64717Identifikátory
SIS: 147651
Kolekce
- Kvalifikační práce [18180]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Karaščáková, Zuzana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
16. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Neziskový sektor, marketingová komunikace, komunikační strategie, nová média, Web 2.0, UNICEF, sociální sítě, produsage, many-to-many, FacebookKlíčová slova (anglicky)
Non-profit organisations, marketing communication, communication strategy, new media, Web 2.0, UNICEF, social networks, produsage, many-to-many, FacebookPředkládaná bakalářská práce Komunikační strategie neziskové organizace UNICEF na sociálních sítích se věnuje tématu využívání sociálních sítí v neziskovém sektoru. Konkrétně se jedná o komunikační strategii neziskové organizace UNICEF na sociální síti Facebook. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část práce se věnuje pojmům z marketingového prostředí, novým médiím a sociálním sítím. V práci jsou dále stručně popsány principy tvorby komunikační strategie, technologie Webu 2.0 a charakteristika komunikačního modelu many-to-many. V této části práce jsou obecně charakterizovány neziskové organizace, jejich vybrané právní formy a zájmové skupiny. Analytická část je vlastním výzkumem dané sociální sítě ve vybraném období. V rámci analýzy jednotlivých příspěvků je sledováno používání moderních nástrojů, a to především hypertextových odkazů a hashtagů. Cílem práce je mimo jiné zjistit, jak jsou tyto nástroje v rámci komunikační strategie organizace používány. Pomocí kvantitativní obsahové analýzy jsou sledovány i další proměnné doplňující celkovou charakteristiku komunikační strategie organizace. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This bachelor thesis Communication Strategy of nonprofit organisation UNICEF on social network focuses on the topic of social networks in the nonprofit sector. Specifically, the communication strategy of nonprofit organization UNICEF on the social network Facebook. The work is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part deals with the concepts of marketing environment, new media and social networks. The paper also briefly describes the principles of creating communication strategies, Web 2.0 technologies and the characteristics of the communication model many-to-many. In this part are generally characterized types of non-profit organizations, their selection of legal forms and interest groups. The analytical part is my own research of the social network in the selected period. Within the analysis are analysed posts and using modern tools, especially hyperlinks and hashtags in them. The aim is to determine, among other things, how are these tools within the organization's communication strategy used. Using content analysis are observed other additional overall characteristics of the communication strategy of the organization.