Zobrazit minimální záznam

Specifics of swimming teaching children with autism spectrum disorder.
dc.contributor.advisorČechovská, Irena
dc.creatorBaštová, Miroslava
dc.date.accessioned2021-03-26T16:19:53Z
dc.date.available2021-03-26T16:19:53Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/62241
dc.description.abstractNázev: Specifika plavecké výuky dětí s poruchou autistického spektra. Cíle: Aplikace metod strukturovaného učení na koncepci běžné přípravné a základní plavecké výuky pro děti s poruchou autistického spektra. Prezentace a vyhodnocení devíti případových studií a následná koncepce zásad pro plavecké vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. Metody: Analýza odborné literatury, případové studie, ankety, rozhovory, škálování, pozorování a statistické metody. Výsledky práce: Metody strukturovaného učení podporují a umožňují realizaci běžné plavecké výuky pro děti s poruchou autistického spektra. Efektivitu potvrzují případové studie. Na uvedených příkladech plavecké výuky jsou koncipovány zásady pro plavecké vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. Klíčová slova: Poruchy autistického spektra, strukturované učení, plavecká výukacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Specifics of swimming teaching children with autism spectrum disorder. Objectives: Application of the structured learning by the concept of common preparatory and basic swimming lessons for children with autism spectrum disorder. Presentation and evaluation of nine case studies and subsequent implementation of policy for teaching swimming to children with autism spectrum disorder. Methods: Analysis of specialized literature, case studies, surveys, interviews, scaling observation and statistics method. Results of the work: Methods of the structured learning support and facilitate the implementation of standard swimming lessons for children with autism spectrum disorder. The case studies confirm the effectiveness of our taught realized swimming lessons. The principles for swimming education of children with autism spectrum disorder are designed based on the above-mentioned examples of swimming lessons. Keywords: Autism Spectrum Disorders, structured teaching swimming lessonsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectAutism Spectrum Disordersen_US
dc.subjectstructured teachingen_US
dc.subjectswimming lessonsen_US
dc.subjectporuchy autistického spektracs_CZ
dc.subjectstrukturované učenícs_CZ
dc.subjectplavecká výukacs_CZ
dc.titleSpecifika plavecké výuky dětí s poruchou autistického spektracs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-01-19
dc.description.departmentPlavecké sportycs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId138622
dc.title.translatedSpecifics of swimming teaching children with autism spectrum disorder.en_US
dc.contributor.refereeKovařovic, Karel
dc.identifier.aleph001913124
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSecondary School Teacher Education - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Special Educationen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Plavecké sportycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro střední školy - tělesná výchova - Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSecondary School Teacher Education - Physical Education - Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools - Special Educationen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Specifika plavecké výuky dětí s poruchou autistického spektra. Cíle: Aplikace metod strukturovaného učení na koncepci běžné přípravné a základní plavecké výuky pro děti s poruchou autistického spektra. Prezentace a vyhodnocení devíti případových studií a následná koncepce zásad pro plavecké vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. Metody: Analýza odborné literatury, případové studie, ankety, rozhovory, škálování, pozorování a statistické metody. Výsledky práce: Metody strukturovaného učení podporují a umožňují realizaci běžné plavecké výuky pro děti s poruchou autistického spektra. Efektivitu potvrzují případové studie. Na uvedených příkladech plavecké výuky jsou koncipovány zásady pro plavecké vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra. Klíčová slova: Poruchy autistického spektra, strukturované učení, plavecká výukacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Specifics of swimming teaching children with autism spectrum disorder. Objectives: Application of the structured learning by the concept of common preparatory and basic swimming lessons for children with autism spectrum disorder. Presentation and evaluation of nine case studies and subsequent implementation of policy for teaching swimming to children with autism spectrum disorder. Methods: Analysis of specialized literature, case studies, surveys, interviews, scaling observation and statistics method. Results of the work: Methods of the structured learning support and facilitate the implementation of standard swimming lessons for children with autism spectrum disorder. The case studies confirm the effectiveness of our taught realized swimming lessons. The principles for swimming education of children with autism spectrum disorder are designed based on the above-mentioned examples of swimming lessons. Keywords: Autism Spectrum Disorders, structured teaching swimming lessonsen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Plavecké sportycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantKramperová, Veronika
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990019131240106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV