dc.contributor.advisor | Kasíková, Hana | |
dc.creator | Konvičková, Hana | |
dc.date.accessioned | 2017-05-18T12:35:13Z | |
dc.date.available | 2017-05-18T12:35:13Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/60066 | |
dc.description.abstract | The aim of this theoretical-empirical thesis was to examine the principles of cooperative teaching while working on business letters within the lessons of Commercial-legal Correspondence at secondary school. The main objective of the research was to compare student's results - students' marking in two groups of students following the different types of educational methods: cooperation and non-cooperation. The students in both groups were acquainted with given criteria of assessment and final analysis of their work. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Cílem této teoreticko-empirické práce bylo zjistit pomocí pedagogického experimentu u žáků střední odborné školy v předmětu obchodně právní korespondence, zda zásady kooperativního učení, použité při vypracování obchodních dopisů, budou mít vliv na výsledky žáků, kteří budou pracovat jak formou kooperace (v páru), tak frontálně (individuálně). Dalším cílem tohoto výzkumu bylo rozebrat výsledky žáků a žáků ve skupinkách (dvojic, trojic) a následně zhodnotit účelnost zařazení zásad kooperativního učení do práce žáků v tomto předmětu. To vše za předpokladu seznámení žáků se stanovenými kritérii pro hodnocení a výsledným rozborem jejich prací. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Hodnocení | cs_CZ |
dc.subject | školní hodnocení | cs_CZ |
dc.subject | typy hodnocení | cs_CZ |
dc.subject | sebehodnocení | cs_CZ |
dc.subject | hodnocení v kooperativním učení | cs_CZ |
dc.subject | organizační formy vyučování | cs_CZ |
dc.subject | komunikace | cs_CZ |
dc.subject | kompetence | cs_CZ |
dc.subject | postoje | cs_CZ |
dc.subject | vědomosti | cs_CZ |
dc.subject | dovednosti | cs_CZ |
dc.subject | spolupráce | cs_CZ |
dc.subject | kooperativní učení | cs_CZ |
dc.subject | sociální vztahy | cs_CZ |
dc.subject | Evaluation and assessment | en_US |
dc.subject | school evaluation | en_US |
dc.subject | types of evaluation | en_US |
dc.subject | self-evaluation | en_US |
dc.subject | evaluation in cooperative learning | en_US |
dc.subject | classroom interaction | en_US |
dc.subject | communication | en_US |
dc.subject | competences | en_US |
dc.subject | attitudes | en_US |
dc.subject | knowledge | en_US |
dc.subject | skills | en_US |
dc.subject | cooperation | en_US |
dc.subject | cooperative learning | en_US |
dc.subject | social relationships | en_US |
dc.title | Kooperativní učení a výsledky žáků | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2013 | |
dcterms.dateAccepted | 2013-09-18 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 124084 | |
dc.title.translated | Cooperative learning and the Results of Pupils | en_US |
dc.contributor.referee | Tvrzová, Ivana | |
dc.identifier.aleph | 001625687 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pedagogiky | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pedagogiky | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem této teoreticko-empirické práce bylo zjistit pomocí pedagogického experimentu u žáků střední odborné školy v předmětu obchodně právní korespondence, zda zásady kooperativního učení, použité při vypracování obchodních dopisů, budou mít vliv na výsledky žáků, kteří budou pracovat jak formou kooperace (v páru), tak frontálně (individuálně). Dalším cílem tohoto výzkumu bylo rozebrat výsledky žáků a žáků ve skupinkách (dvojic, trojic) a následně zhodnotit účelnost zařazení zásad kooperativního učení do práce žáků v tomto předmětu. To vše za předpokladu seznámení žáků se stanovenými kritérii pro hodnocení a výsledným rozborem jejich prací. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this theoretical-empirical thesis was to examine the principles of cooperative teaching while working on business letters within the lessons of Commercial-legal Correspondence at secondary school. The main objective of the research was to compare student's results - students' marking in two groups of students following the different types of educational methods: cooperation and non-cooperation. The students in both groups were acquainted with given criteria of assessment and final analysis of their work. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016256870106986 | |