Kooperativní učení a výsledky žáků
Cooperative learning and the Results of Pupils
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60066Identifikátory
SIS: 124084
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tvrzová, Ivana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Učitelství pedagogiky
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
18. 9. 2013
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Hodnocení, školní hodnocení, typy hodnocení, sebehodnocení, hodnocení v kooperativním učení, organizační formy vyučování, komunikace, kompetence, postoje, vědomosti, dovednosti, spolupráce, kooperativní učení, sociální vztahyKlíčová slova (anglicky)
Evaluation and assessment, school evaluation, types of evaluation, self-evaluation, evaluation in cooperative learning, classroom interaction, communication, competences, attitudes, knowledge, skills, cooperation, cooperative learning, social relationshipsCílem této teoreticko-empirické práce bylo zjistit pomocí pedagogického experimentu u žáků střední odborné školy v předmětu obchodně právní korespondence, zda zásady kooperativního učení, použité při vypracování obchodních dopisů, budou mít vliv na výsledky žáků, kteří budou pracovat jak formou kooperace (v páru), tak frontálně (individuálně). Dalším cílem tohoto výzkumu bylo rozebrat výsledky žáků a žáků ve skupinkách (dvojic, trojic) a následně zhodnotit účelnost zařazení zásad kooperativního učení do práce žáků v tomto předmětu. To vše za předpokladu seznámení žáků se stanovenými kritérii pro hodnocení a výsledným rozborem jejich prací. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The aim of this theoretical-empirical thesis was to examine the principles of cooperative teaching while working on business letters within the lessons of Commercial-legal Correspondence at secondary school. The main objective of the research was to compare student's results - students' marking in two groups of students following the different types of educational methods: cooperation and non-cooperation. The students in both groups were acquainted with given criteria of assessment and final analysis of their work. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Reliabilita hodnocení ve vybraných odborných předmětech
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKonvičková, Hana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2011)Datum obhajoby: 7. 9. 2011Anotace v českém jazyce V teoretické části bakalářské práce se zabývám definicemi školního hodnocení, pojetím hodnocení v současné době, typy hodnocení, vlastnostmi hodnocení, specifiky hodnocení v odborných školách, dále ... -
Hodnocení pedagogických pracovníků
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSobotová, Věra (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2023)Datum obhajoby: 24. 5. 2023The topic of the diploma thesis is the evaluation of teaching staff. The aim of the thesis is to describe the evaluation tools used for evaluation of teaching staff in private primary and secondary schools in the Czech ... -
Možnosti aplikace evaluace v outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivitách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENORiemer, Jakub (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2016)Datum obhajoby: 21. 6. 2016Tato práce je primárně zaměřena na problematiku evaluace v oblasti organizačního vzdělávání a možnosti jejího použití specificky u outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivit. Cílem práce je kriticky analyzovat současný ...