Kooperativní učení a výsledky žáků
Cooperative learning and the Results of Pupils
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/60066Identifiers
Study Information System: 124084
Collections
- Kvalifikační práce [23621]
Author
Advisor
Referee
Tvrzová, Ivana
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
Teacher Education
Department
Department of Education
Date of defense
18. 9. 2013
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Hodnocení, školní hodnocení, typy hodnocení, sebehodnocení, hodnocení v kooperativním učení, organizační formy vyučování, komunikace, kompetence, postoje, vědomosti, dovednosti, spolupráce, kooperativní učení, sociální vztahyKeywords (English)
Evaluation and assessment, school evaluation, types of evaluation, self-evaluation, evaluation in cooperative learning, classroom interaction, communication, competences, attitudes, knowledge, skills, cooperation, cooperative learning, social relationshipsCílem této teoreticko-empirické práce bylo zjistit pomocí pedagogického experimentu u žáků střední odborné školy v předmětu obchodně právní korespondence, zda zásady kooperativního učení, použité při vypracování obchodních dopisů, budou mít vliv na výsledky žáků, kteří budou pracovat jak formou kooperace (v páru), tak frontálně (individuálně). Dalším cílem tohoto výzkumu bylo rozebrat výsledky žáků a žáků ve skupinkách (dvojic, trojic) a následně zhodnotit účelnost zařazení zásad kooperativního učení do práce žáků v tomto předmětu. To vše za předpokladu seznámení žáků se stanovenými kritérii pro hodnocení a výsledným rozborem jejich prací. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The aim of this theoretical-empirical thesis was to examine the principles of cooperative teaching while working on business letters within the lessons of Commercial-legal Correspondence at secondary school. The main objective of the research was to compare student's results - students' marking in two groups of students following the different types of educational methods: cooperation and non-cooperation. The students in both groups were acquainted with given criteria of assessment and final analysis of their work. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Reliabilita hodnocení ve vybraných odborných předmětech
Defence status: DEFENDEDKonvičková, Hana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2011)Date of defense: 7. 9. 2011Anotace v českém jazyce V teoretické části bakalářské práce se zabývám definicemi školního hodnocení, pojetím hodnocení v současné době, typy hodnocení, vlastnostmi hodnocení, specifiky hodnocení v odborných školách, dále ... -
Hodnocení pedagogických pracovníků
Defence status: DEFENDEDSobotová, Věra (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2023)Date of defense: 24. 5. 2023The topic of the diploma thesis is the evaluation of teaching staff. The aim of the thesis is to describe the evaluation tools used for evaluation of teaching staff in private primary and secondary schools in the Czech ... -
Možnosti aplikace evaluace v outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivitách
Defence status: DEFENDEDRiemer, Jakub (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2016)Date of defense: 21. 6. 2016Tato práce je primárně zaměřena na problematiku evaluace v oblasti organizačního vzdělávání a možnosti jejího použití specificky u outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivit. Cílem práce je kriticky analyzovat současný ...