Zobrazit minimální záznam

Communication process among caring staff in a nursing home contextualized with standards for quality in social services: analysis and implementing changes in the structure of multidisciplinary staff meeting.
dc.contributor.advisorTollarová, Blanka
dc.creatorMedková, Tereza
dc.date.accessioned2020-08-19T21:02:42Z
dc.date.available2020-08-19T21:02:42Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57735
dc.description.abstractTato práce pojednává o komunikačním procesu mezi zaměstnanci v přímé péči v rámci Domova sociální péče (zařízení si nepřeje být jmenováno). Dále potom o zavádění změny ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců přímé péče tohoto Domova za účelem zvýšení kvality týmové spolupráce a lepšího naplnění standardů kvality sociálních služeb. V teoretické části se autorka ve čtyřech kapitolách z důvodu vymezení zkoumané oblasti věnuje úvodu k tématům mezilidské komunikace a komunikace v organizacích. Za stejným účelem dále pojednává o pracovních týmech, jejich tvorbě, vedení a týmových rolích. Předposlední kapitola teorie se zabývá poradami, jejich přínosy, typy a zásadami úspěšného vedení. Část končí zasazením komunikačního procesu v domově sociální péče do konceptu standardů kvality sociálních služeb. Praktická část obsahuje diagnostiku komunikačních procesů mezi pracovníky v přímé péči v Domově sociální péče, na jejímž základě byla spatřena potřeba změny ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců. Další kapitoly se zabývají procesem této změny od vytyčení požadovaného cíle, přes diagnostiku současného stavu porady prostřednictvím kvalitativního výzkumu, až po vytvoření nového metodického pokynu k multidisciplinární poradě zaměstnanců. Klíčová slova: komunikační proces v sociálních...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with communication process among staff in a nursing home (the facility requested not to be named). It deals as well with implementing change in the structure of multidisciplinary staff meeting in the same nursing home to improve team cooperation and to fulfill Standards for Quality in Social Services. In four chapters of the theoretical part, author follows introduction to the topic of human communication and intracompany communication to determine researched domain. For the same reason author later deals with subject of teams, it's creation, leadership and team roles. Third chapter pursues topic of meetings, their benefit, types and rules how to conduct an effective meeting. Theoretical part ends with contextualization of communication process within the Standards for Quality in Social Services. Practical part contains diagnostics of communication process among staff in a nursing home that showed the need to conduct change in the structure of multidisciplinary staff meeting. Other chapters deal with the process of the change from the stage of laying out the goal of the change, over diagnosis of the actual state of the meeting with the use of qualitative research to the phase of a creation of a new methodic directive for multidisciplinary staff meeting. Key words: communication...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectcommunication process in social servicesen_US
dc.subjecthuman communicationen_US
dc.subjectintracompany communicationen_US
dc.subjectconducting meetingsen_US
dc.subjectStandards for Quality in Social Servicesen_US
dc.subjectmultidisciplinary teamen_US
dc.subjectorganizational diagnosticsen_US
dc.subjectkomunikační proces v sociálních službáchcs_CZ
dc.subjectmezilidská komunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikace v organizacics_CZ
dc.subjectvedení poradcs_CZ
dc.subjectstandardy kvality sociálních služebcs_CZ
dc.subjectmultidisciplinární týmcs_CZ
dc.subjectdiagnostika organizacecs_CZ
dc.titleKomunikační proces mezi zaměstnanci v přímé péči v domově sociální péče v návaznosti na standardy kvality sociálních služeb: analýza stavu a zavedení změn ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnancůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-10-24
dc.description.departmentDepartment of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
dc.description.departmentKatedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId120347
dc.title.translatedCommunication process among caring staff in a nursing home contextualized with standards for quality in social services: analysis and implementing changes in the structure of multidisciplinary staff meeting.en_US
dc.contributor.refereeVrzáček, Petr
dc.identifier.aleph001531654
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
thesis.degree.disciplineŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Policy and Social Worken_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Policy and Social Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce pojednává o komunikačním procesu mezi zaměstnanci v přímé péči v rámci Domova sociální péče (zařízení si nepřeje být jmenováno). Dále potom o zavádění změny ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců přímé péče tohoto Domova za účelem zvýšení kvality týmové spolupráce a lepšího naplnění standardů kvality sociálních služeb. V teoretické části se autorka ve čtyřech kapitolách z důvodu vymezení zkoumané oblasti věnuje úvodu k tématům mezilidské komunikace a komunikace v organizacích. Za stejným účelem dále pojednává o pracovních týmech, jejich tvorbě, vedení a týmových rolích. Předposlední kapitola teorie se zabývá poradami, jejich přínosy, typy a zásadami úspěšného vedení. Část končí zasazením komunikačního procesu v domově sociální péče do konceptu standardů kvality sociálních služeb. Praktická část obsahuje diagnostiku komunikačních procesů mezi pracovníky v přímé péči v Domově sociální péče, na jejímž základě byla spatřena potřeba změny ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců. Další kapitoly se zabývají procesem této změny od vytyčení požadovaného cíle, přes diagnostiku současného stavu porady prostřednictvím kvalitativního výzkumu, až po vytvoření nového metodického pokynu k multidisciplinární poradě zaměstnanců. Klíčová slova: komunikační proces v sociálních...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with communication process among staff in a nursing home (the facility requested not to be named). It deals as well with implementing change in the structure of multidisciplinary staff meeting in the same nursing home to improve team cooperation and to fulfill Standards for Quality in Social Services. In four chapters of the theoretical part, author follows introduction to the topic of human communication and intracompany communication to determine researched domain. For the same reason author later deals with subject of teams, it's creation, leadership and team roles. Third chapter pursues topic of meetings, their benefit, types and rules how to conduct an effective meeting. Theoretical part ends with contextualization of communication process within the Standards for Quality in Social Services. Practical part contains diagnostics of communication process among staff in a nursing home that showed the need to conduct change in the structure of multidisciplinary staff meeting. Other chapters deal with the process of the change from the stage of laying out the goal of the change, over diagnosis of the actual state of the meeting with the use of qualitative research to the phase of a creation of a new methodic directive for multidisciplinary staff meeting. Key words: communication...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990015316540106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV