Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů
Aspects of the internet marketing in environment of czech sport clubs
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/48941Identifiers
Study Information System: 88537
Collections
- Kvalifikační práce [8815]
Author
Advisor
Referee
Voráček, Josef
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
9. 9. 2011
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
1 Abstrakt Název Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů Cíle Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy současného stavu vypracovat ucelený soubor doporučení a pravidel správného používání internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů, která by bylo možno realizovat v praxi. Metody Dotazníkové šetření, heuristická analýza, popisná analýza, pozorování, SWOT analýza Výsledky Na základě analýzy potřeb uživatelů, současného stavu a popisné analýzy vytvořen ucelený balíček nástrojů internetového marketingu a doporučení pro jejich praktické využití fotbalovými kluby v České republice Klíčová slova Internet, marketing, internetový marketing, sportovní marketing, sportovní klub, fotbalový klub
1 Abstract Title Aspects of Internet Marketing in environment of Czech Sport Clubs Objectives Objectives of diploma work is to make compact set of recommendations and rules of correct using of Internet marketing in environment of Czech Republic sport clubs. Methods Questionnaire examination, Heuristic analysis, Descriptive analysis, Observation, SWOT analysis Results Through analysis of acutal condition and analysis of users needs has been assessed compact set of Internet Marketing tools and created recommendations for their usage by football clubs in environment of Czech Republic. Keywords Internet, Marketing, Internet Marketing, Sport Marketing, Sport Club, Footbal Club