Show simple item record

Aspects of the internet marketing in environment of czech sport clubs
dc.contributor.advisorNavrátilová, Miroslava
dc.creatorOutlý, Vítězslav
dc.date.accessioned2017-05-08T11:20:37Z
dc.date.available2017-05-08T11:20:37Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/48941
dc.description.abstract1 Abstrakt Název Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů Cíle Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy současného stavu vypracovat ucelený soubor doporučení a pravidel správného používání internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů, která by bylo možno realizovat v praxi. Metody Dotazníkové šetření, heuristická analýza, popisná analýza, pozorování, SWOT analýza Výsledky Na základě analýzy potřeb uživatelů, současného stavu a popisné analýzy vytvořen ucelený balíček nástrojů internetového marketingu a doporučení pro jejich praktické využití fotbalovými kluby v České republice Klíčová slova Internet, marketing, internetový marketing, sportovní marketing, sportovní klub, fotbalový klubcs_CZ
dc.description.abstract1 Abstract Title Aspects of Internet Marketing in environment of Czech Sport Clubs Objectives Objectives of diploma work is to make compact set of recommendations and rules of correct using of Internet marketing in environment of Czech Republic sport clubs. Methods Questionnaire examination, Heuristic analysis, Descriptive analysis, Observation, SWOT analysis Results Through analysis of acutal condition and analysis of users needs has been assessed compact set of Internet Marketing tools and created recommendations for their usage by football clubs in environment of Czech Republic. Keywords Internet, Marketing, Internet Marketing, Sport Marketing, Sport Club, Footbal Cluben_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleAspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-09-09
dc.description.departmentKinantropologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId88537
dc.title.translatedAspects of the internet marketing in environment of czech sport clubsen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph001385230
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs1 Abstrakt Název Aspekty internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů Cíle Cílem diplomové práce je prostřednictvím analýzy současného stavu vypracovat ucelený soubor doporučení a pravidel správného používání internetového marketingu v prostředí českých sportovních klubů, která by bylo možno realizovat v praxi. Metody Dotazníkové šetření, heuristická analýza, popisná analýza, pozorování, SWOT analýza Výsledky Na základě analýzy potřeb uživatelů, současného stavu a popisné analýzy vytvořen ucelený balíček nástrojů internetového marketingu a doporučení pro jejich praktické využití fotbalovými kluby v České republice Klíčová slova Internet, marketing, internetový marketing, sportovní marketing, sportovní klub, fotbalový klubcs_CZ
uk.abstract.en1 Abstract Title Aspects of Internet Marketing in environment of Czech Sport Clubs Objectives Objectives of diploma work is to make compact set of recommendations and rules of correct using of Internet marketing in environment of Czech Republic sport clubs. Methods Questionnaire examination, Heuristic analysis, Descriptive analysis, Observation, SWOT analysis Results Through analysis of acutal condition and analysis of users needs has been assessed compact set of Internet Marketing tools and created recommendations for their usage by football clubs in environment of Czech Republic. Keywords Internet, Marketing, Internet Marketing, Sport Marketing, Sport Club, Footbal Cluben_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologiecs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV