Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour
Marketing research of the brand knowledge and image of the brand Under Armour
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/43392Identifikátory
SIS: 88408
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Image, značka, znalost značky, marketingový výzkum, dotazník, Under ArmourKlíčová slova (anglicky)
Image, brand, brand knowledge, marketing research, questionnaire, Under ArmourNázev: Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti znalost a image značky Under Armour, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je vysvětlen pojem značka a image pomocí literárních a elektronických zdrojů. V metodologické části je popsán marketingový výzkum, jeho proces a druhy. Analytická část je zaměřena na představení značky Under Armour, samotný výzkum a jeho vyhodnocení. Na základě výzkumu budou v závěru návrhy a doporučení pro zlepšení image značky Under Armour. Klíčová slova: Image, značka, znalost značky, marketingový výzkum, dotazník, Under Armour
Title: Marketing research of the brand knowledge and image of the brand Under Armour Annotation: The main objective of the bachelor thesis is to find out what the knowledge and image of the Under Armour brand is like using marketing research. The terms brand and image are explained in the first part of the thesis which include theoretical basis from various literary and electronic sources. The methodology section describes marketing research, its process and its types. The analytical part presents the Under Armour brand, the research itself and its results. The last part of the thesis provides suggestions and recommendations for improving the image of the Under Armour brand based on the research. Keywords: Image, brand, brand knowledge, marketing research, questionnaire, Under Armour