Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power
New product implementation into Fitness Power marketing strategy
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40169Identifikátory
SIS: 110737
Kolekce
- Kvalifikační práce [8000]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Procházka, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 5. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Fitness centrum, cvičební sál, marketingový výzkum, marketingová strategieKlíčová slova (anglicky)
Fitness centre, exercise room, market research, marketing strategyázev: Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power Diplomová práce je zaměřena na problematiku návštěvnosti fitness center převážně mužskou populací. Konkrétně se budu zabývat Fitness Power, které se nachází v Praze. Cíle: Pomocí strategické analýzy a marketingového výzkumu resp. ankety zhodnotit současný stav fitness centra a jeho služeb a pokusit se navrhnout změny tak, aby fitness centrum navštěvovali jak muži tak i více žen. V práci by se měl objevit návrh na vytvoření cvičebního sálu, který v tomto fitness centru prozatím není vybudován. Metody: V diplomové práci budou použity následující strategické analýzy: PEST analýza, analýza zdrojů, analýza konkurence a také marketingový výzkum resp. anketa. Vzorek pro výzkum bude vybrán ze základního souboru zákazníků, kteří navštěvují jakoukoli službu v tomto fitness centru. Zákazníci budou moci vyplnit dotazník přímo při návštěvě fitness centra. Na základě uvedených analýz a marketingového výzkumu bude vytvořena analýza SWOT. Výsledky: Na základě výsledků marketingového výzkumu byla navržena opatření, která by mohla zvýšit spokojenost a návštěvnost ve fitness centru. Byla navržena řada změn v posilovně a návrh nového cvičebního sálu. V posilovně by se měla zavést klimatizace, zlepšit sociální zařízení a pořídit drobné vybavení....
Title: New product implementation into fitness centre marketing strategy This thesis is focused on the issues of attendance of fitness centres predominantly by male population. Especifically, I will look into Fitness Power, which is located in Prague. Objectives: Using strategic analysis and marketing research, respectively using a survey to assess the current state of the fitness centre and its services and try to propose changes to the fitness centre so that it will be attended by both men and more women. My thesis will contain a proposal to create an exercise room, which has not been built yet in this fitness centre. Methods: There will be used following strategic analysis: PEST analysis, analysis of resources, analysis of competition and also marketing research, respectively a survey. The sample for the research will be selected from the group of customers who visit any service in the fitness centre. Customers will be able to fill in the questionnaire directly when visiting the fitness centre. Based on the analysis above and marketing research will be developed SWOT analysis. Results: Based on the results of marketing research, some measures were suggested to be able to increase satisfaction and attendance at the fitness centre. Number of changes were suggested in the proposal for a new gym and...