Show simple item record

New product implementation into Fitness Power marketing strategy
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorHejdrychová, Lucie
dc.date.accessioned2017-05-06T18:53:51Z
dc.date.available2017-05-06T18:53:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40169
dc.description.abstractázev: Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power Diplomová práce je zaměřena na problematiku návštěvnosti fitness center převážně mužskou populací. Konkrétně se budu zabývat Fitness Power, které se nachází v Praze. Cíle: Pomocí strategické analýzy a marketingového výzkumu resp. ankety zhodnotit současný stav fitness centra a jeho služeb a pokusit se navrhnout změny tak, aby fitness centrum navštěvovali jak muži tak i více žen. V práci by se měl objevit návrh na vytvoření cvičebního sálu, který v tomto fitness centru prozatím není vybudován. Metody: V diplomové práci budou použity následující strategické analýzy: PEST analýza, analýza zdrojů, analýza konkurence a také marketingový výzkum resp. anketa. Vzorek pro výzkum bude vybrán ze základního souboru zákazníků, kteří navštěvují jakoukoli službu v tomto fitness centru. Zákazníci budou moci vyplnit dotazník přímo při návštěvě fitness centra. Na základě uvedených analýz a marketingového výzkumu bude vytvořena analýza SWOT. Výsledky: Na základě výsledků marketingového výzkumu byla navržena opatření, která by mohla zvýšit spokojenost a návštěvnost ve fitness centru. Byla navržena řada změn v posilovně a návrh nového cvičebního sálu. V posilovně by se měla zavést klimatizace, zlepšit sociální zařízení a pořídit drobné vybavení....cs_CZ
dc.description.abstractTitle: New product implementation into fitness centre marketing strategy This thesis is focused on the issues of attendance of fitness centres predominantly by male population. Especifically, I will look into Fitness Power, which is located in Prague. Objectives: Using strategic analysis and marketing research, respectively using a survey to assess the current state of the fitness centre and its services and try to propose changes to the fitness centre so that it will be attended by both men and more women. My thesis will contain a proposal to create an exercise room, which has not been built yet in this fitness centre. Methods: There will be used following strategic analysis: PEST analysis, analysis of resources, analysis of competition and also marketing research, respectively a survey. The sample for the research will be selected from the group of customers who visit any service in the fitness centre. Customers will be able to fill in the questionnaire directly when visiting the fitness centre. Based on the analysis above and marketing research will be developed SWOT analysis. Results: Based on the results of marketing research, some measures were suggested to be able to increase satisfaction and attendance at the fitness centre. Number of changes were suggested in the proposal for a new gym and...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectFitness centrumcs_CZ
dc.subjectcvičební sálcs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectmarketingová strategiecs_CZ
dc.subjectFitness centreen_US
dc.subjectexercise roomen_US
dc.subjectmarket researchen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.titleImplementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Powercs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-05-11
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId110737
dc.title.translatedNew product implementation into Fitness Power marketing strategyen_US
dc.contributor.refereeProcházka, Jan
dc.identifier.aleph001464879
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csázev: Implementace nového produktu do marketingové strategie Fitness Power Diplomová práce je zaměřena na problematiku návštěvnosti fitness center převážně mužskou populací. Konkrétně se budu zabývat Fitness Power, které se nachází v Praze. Cíle: Pomocí strategické analýzy a marketingového výzkumu resp. ankety zhodnotit současný stav fitness centra a jeho služeb a pokusit se navrhnout změny tak, aby fitness centrum navštěvovali jak muži tak i více žen. V práci by se měl objevit návrh na vytvoření cvičebního sálu, který v tomto fitness centru prozatím není vybudován. Metody: V diplomové práci budou použity následující strategické analýzy: PEST analýza, analýza zdrojů, analýza konkurence a také marketingový výzkum resp. anketa. Vzorek pro výzkum bude vybrán ze základního souboru zákazníků, kteří navštěvují jakoukoli službu v tomto fitness centru. Zákazníci budou moci vyplnit dotazník přímo při návštěvě fitness centra. Na základě uvedených analýz a marketingového výzkumu bude vytvořena analýza SWOT. Výsledky: Na základě výsledků marketingového výzkumu byla navržena opatření, která by mohla zvýšit spokojenost a návštěvnost ve fitness centru. Byla navržena řada změn v posilovně a návrh nového cvičebního sálu. V posilovně by se měla zavést klimatizace, zlepšit sociální zařízení a pořídit drobné vybavení....cs_CZ
uk.abstract.enTitle: New product implementation into fitness centre marketing strategy This thesis is focused on the issues of attendance of fitness centres predominantly by male population. Especifically, I will look into Fitness Power, which is located in Prague. Objectives: Using strategic analysis and marketing research, respectively using a survey to assess the current state of the fitness centre and its services and try to propose changes to the fitness centre so that it will be attended by both men and more women. My thesis will contain a proposal to create an exercise room, which has not been built yet in this fitness centre. Methods: There will be used following strategic analysis: PEST analysis, analysis of resources, analysis of competition and also marketing research, respectively a survey. The sample for the research will be selected from the group of customers who visit any service in the fitness centre. Customers will be able to fill in the questionnaire directly when visiting the fitness centre. Based on the analysis above and marketing research will be developed SWOT analysis. Results: Based on the results of marketing research, some measures were suggested to be able to increase satisfaction and attendance at the fitness centre. Number of changes were suggested in the proposal for a new gym and...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990014648790106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV