Reflexe a sebereflexe v učební činnosti žáka
Evaluation and self-evaluation in student's learn proces
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/34137Identifikátory
SIS: 96730
Kolekce
- Kvalifikační práce [23745]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kasíková, Hana
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
30. 5. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Reflexe i sebereflexe nás provází celý život a setkáváme se s ní nejenom ve školním prostředí, ale i v pracovní a osobní sféře. To, že hodnotíme, si často ani neuvědomujeme. Reflexí i sebereflexí vyjadřujeme hodnoty, které jsme si zvolili. I učitelé by této stránce měli věnovat pozornost a snažit se dětem představovat hodnoty považované a uznávané celou společností. Pro mnohé žáky jsou učitelé i v dnešní době autoritami, a proto by jim učitelé v rámci svého pedagogického působení měli jít příkladem svým chováním i jednáním.
Evaluation and self-evaluation accompany us all life, not only in the school atmosphere but also in working and personal environment. We aren't often aware that we evaluate. Evaluation and self-evaluation express values, that we have chosen. The teacher should pay attention to this theme and try to present the children values that are respected of all the society. The teachers present authority for most of pupils today, that is why the teacher should be the model of right behaviour.