To the Core - 2D sandbox roguelike in MonoGame
To the Core - 2D sandbox roguelike v MonoGame
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/202627Identifikátory
SIS: 283749
Kolekce
- Kvalifikační práce [11978]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Holan, Tomáš
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Informatika se specializací Počítačová grafika, vidění a vývoj her
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
5. 9. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
vývoj her|game design|procedurální generováníKlíčová slova (anglicky)
game development|game design|procedural generationV této práci jsme navrhli a implementovali 2D sandbox roguelike hru s využitím frameworku MonoGame. Hra nepoužívá standardní herní engine, ale je vytvořena téměř kompletně od nuly s vlastním renderováním, dynamickým osvětlením a fyzikou. Obsahuje procedurálně generovaný svět se třemi odlišnými biomy a jednoduchými dungeony. Také jsme vyvinuli algoritmus pro nekonečný wrapping herního světa.
In this thesis, we designed and implemented a 2D sandbox roguelike game using the MonoGame framework. The game does not use a standard game engine and is instead made almost completely from scratch with custom rendering, dynamic lighting, and physics. It features a procedurally generated world with three distinct biomes and simple dungeons. We also developed an algorithm for infinitely wrapping the game's world.
