Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 57
Animace na periférii
Animation on the Periphery
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Czesany Dvořáková, Tereza
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 09. 2019
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Práce se snaží vykreslit podobu dobové výroby animovaných děl v kontextu státně-socialistického modu produkce. Skrze otázkou zdánlivé autonomie odvětví kresleného a loutkového filmu v období ředitele Krátkého filmu Kamila ...
The thesis attempts to precisely describe the production of animation in the context of the state- socialist mode of production. Through the question of "autonomy" for cartoons and puppets films in the era of Kamil Pixa ...
The thesis attempts to precisely describe the production of animation in the context of the state- socialist mode of production. Through the question of "autonomy" for cartoons and puppets films in the era of Kamil Pixa ...
Československá produkční historie Amadea
The Czechoslovak production of the Amadeus movie
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, Ivan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 12. 09. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Diplomová práce přináší náhled do produkční praxe zakázkové činnosti československé kinematografie na konkrétním příkladu nejúspěšnějšího zakázkového filmu Amadeus. Produkce filmu byla specifická, jelikož do režisérského ...
This thesis brings an insight to the production practice of commission with capitalist countries in Czechoslovak cinematography during the communist era. One particular example is the most successful commission movie, ...
This thesis brings an insight to the production practice of commission with capitalist countries in Czechoslovak cinematography during the communist era. One particular example is the most successful commission movie, ...
Velbloud uchem jehly 1926 a 1936 (filmové adaptace divadelní hry Františka Langera)
Camel through the eye of a needle 1926 and 1936 (film adaptations of the play by František Langer)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, Ivan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 13. 09. 2011
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá dvěma filmovými adaptacemi hry Františka Langera Velbloud uchem jehly v české kinematografii do roku 1936. Jde o němou verzi z roku 1926 režírovanou Karlem Lamačem a zvukovou verzi z roku ...
This Bachelor thesis focuses on two film adaptations of the play Camel through the eye of a needle by František Langer in Czech cinematography until 1936. These namely are the silent version directed by Karel Lamač, produced ...
This Bachelor thesis focuses on two film adaptations of the play Camel through the eye of a needle by František Langer in Czech cinematography until 1936. These namely are the silent version directed by Karel Lamač, produced ...
Ontologie prostoru a času v Bezúčelné procházce
Onthology of space and time in Aimless Walk
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svatoňová, Kateřina
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 09. 2019
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato práce detailně zkoumá na rovině prostoru a času veškeré momenty v díle Alexandera Hackenschmieda Bezúčelná procházka, ve které se fotografický obraz stává filmovým a naopak. Cílem této práce je odhalit, jaký vliv má ...
This work examines a movie Aimless Walk from Alexander Hackenschmied, wich is specific for moments, where photographic picture is becoming a film one and vice versa. Purpose of this work is to reveal, what impact has this ...
This work examines a movie Aimless Walk from Alexander Hackenschmied, wich is specific for moments, where photographic picture is becoming a film one and vice versa. Purpose of this work is to reveal, what impact has this ...
Proměna pohádky: ideologie a lidové prvky v české filmové pohádce 50. let
The transformations of a fairy tale: ideology and folk elements in Czech film fairy tales in the fifties
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Přádná, Stanislava
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 27. 06. 2012
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt nenalezen
Téma: První léta Filmového symfonického orchestru (FISYO)
The Beginning Years of Film Symphony Orchestra (FISYO)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, Ivan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 04. 09. 2017
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: This thesis deals with the inception and initial operation of the Film Symphony Orchestra (FISYO) which was the only ensemble that was used for recording film music for local feature film production since 1943 till the ...
Práce pojednává o vzniku a počátečním působení Filmového symfonického orchestru (FISYO), který byl od roku 1943 až do počátku 90. let jediným tělesem, které mělo za úkol nahrávat hudbu ke zdejší, převážně celovečerní filmové ...
Práce pojednává o vzniku a počátečním působení Filmového symfonického orchestru (FISYO), který byl od roku 1943 až do počátku 90. let jediným tělesem, které mělo za úkol nahrávat hudbu ke zdejší, převážně celovečerní filmové ...
Stínová kinematografie - Mytologie australského gotického filmu 70.let
Shadow Cinema - TheMythology of Australian gothic films in 1970s
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanáková, Petra
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 10. 09. 2015
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: 8 Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra filmových studií Diplomová práce Jitka Kotrlová Stínová kinematografie: mytologie australského gotického filmu 70. let Shadow Cinematography: Mythology of the ...
8 Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra filmových studií Diplomová práce Jitka Kotrlová Stínová kinematografie: mytologie australského gotického filmu 70. let Shadow Cinematography: Mythology of the ...
8 Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra filmových studií Diplomová práce Jitka Kotrlová Stínová kinematografie: mytologie australského gotického filmu 70. let Shadow Cinematography: Mythology of the ...
Prekladový dialóg: Proces kódovania a dekódovania v štruktúrach filmového štýlu v pôvodnom diele a remaku
Translation in the Dialogue: The Process of Encoding and Decoding of Film Style in a Remake of the Original Work
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svatoňová, Kateřina
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 11. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Táto bakalárska práca sa venuje problematike remaku v kontexte jeho užitia v dejinách kinematografie a vo filmovej teórií. Poukazujem na to, ako sa k remaku pristupovalo od vzniku filmu, ako je možné ho definovať a v akých ...
The following bachelor's thesis concerns the remake, in the context of its use in the history of cinema and in film theory. I discuss the various definitions and possible forms of the remake, which has existed since the ...
The following bachelor's thesis concerns the remake, in the context of its use in the history of cinema and in film theory. I discuss the various definitions and possible forms of the remake, which has existed since the ...
Neoformalistická analýza filmu Now Showing
Neoformalist Film Analysis of Now Showing
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Svatoňová, Kateřina
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 11. 09. 2014
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt: Tato bakalářská práce si klade za cíl zasadit do náležitého kontextu a následně analyzovat filipínský snímek Právě hrajeme, který natočil Raya Martin v roce 2008. V první části dochází nejprve k upřesnění teoretických ...
The aim of this bachelor thesis is to analyze within an appropriate context a filipino film Now Showing made by Raya Martin in 2008. In the first part we shall evaluate adequate theoretical background and pinpoint the ...
The aim of this bachelor thesis is to analyze within an appropriate context a filipino film Now Showing made by Raya Martin in 2008. In the first part we shall evaluate adequate theoretical background and pinpoint the ...
(Filmové) podoby Pavla Kohouta
(Filming) Pavel Kohout
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Přádná, Stanislava
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 12. 09. 2013
Fakulta / součást: Filozofická fakulta / Faculty of Arts
Abstrakt nenalezen