Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Integrační pobyt se zaměřením na canisterapii jako nástroj posilování sociálních kompetencí dětí intaktních a dětí se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním
Integration stay focused on canistherapy as a tool for strengthening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 11. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce se zaměřuje na oblast integračního pobytu se zaměřením na canisterapii jako nástroje posilování sociálních kompetencí dětí intaktních a dětí se zdravotním postižením a sociálním znevýhodněním. Teoretická část se ...
The work focuses on the area integration stay focused on canistherapy as a tool for strenghening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage. The theoretical part deals with ...
The work focuses on the area integration stay focused on canistherapy as a tool for strenghening social responsibility intact children and children with disabilities and social disadvantage. The theoretical part deals with ...
Vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem ve vybraných základních školách v Praze
Education students with different motherly language in selected elementary schools in Prague
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 18. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma tesis describes education students with different motherly language in the Czech Republic. On a theoretical level, it explains more common concepts of migration, as well as concepts related to the education ...
Diplomová práce přibližuje vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice. V teoretické rovině vysvětluje obecnější pojmy týkající se migrace, ale i pojmy vztahující se ke vzdělávání žáků cizinců. Dále ...
Diplomová práce přibližuje vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem v České republice. V teoretické rovině vysvětluje obecnější pojmy týkající se migrace, ale i pojmy vztahující se ke vzdělávání žáků cizinců. Dále ...
Specifika vzdělávání osob se sociálním znevýhodněním
Specificity of education social disadvantaged child
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Specifika vzdělávání osob se sociálním znevýhodněním ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá obeznámeností a zkušenostmi pedagogů hlavního i speciálního vzdělávacího proudu s integrací žáků se sociálním znevýhodněním. ...
TITLE: Specificity of education social disadvantaged child SUMMARY: This thesis deals with familiarity and experience of teachers and the principal of special education stream with the integration of socially disadvantaged ...
TITLE: Specificity of education social disadvantaged child SUMMARY: This thesis deals with familiarity and experience of teachers and the principal of special education stream with the integration of socially disadvantaged ...
Inkluzivní vzdělávání žáků v podmínkách malotřídní základní školy
Inclusive education of pupils in primary school with small classes conditions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 18. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This thesis deals with the inclusion education of pupils in the conditions of primary school with small classes conditions. There are defined terms as inclusion, integration, assistent teacher, school advisory facilities. ...
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků v podmínkách malotřídní základní školy. V práci jsou vymezeny pojmy jako inkluze, integrace, inkluzivní vzdělávání, školská poradenská zařízení. Cílem diplomové práce ...
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků v podmínkách malotřídní základní školy. V práci jsou vymezeny pojmy jako inkluze, integrace, inkluzivní vzdělávání, školská poradenská zařízení. Cílem diplomové práce ...
Rozvoj komunikačních dovedností u integrovaných žáků 1. stupně ZŠ
Communication skills development integrated pupils 1st stage of primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 06. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá speciálně pedagogickou problematikou vzdělávání integrovaných žáků 1. stupně základní školy. Klade si za cíl analyzovat komunikativní dovednosti u žáků s různými speciálními vzdělávacími potřebami. ...
This thesis deals the special pedagogical problems of education of integrated pupils in primary school. The aim of this thesis is analyze the communicative skills of pupils with different educational needs. The partial aim ...
This thesis deals the special pedagogical problems of education of integrated pupils in primary school. The aim of this thesis is analyze the communicative skills of pupils with different educational needs. The partial aim ...
Specifika integrace dětí mimořádně nadaných do mateřských škol
Specifics of the integration of exceptionally gifted children in kindergarten
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 11. 01. 2012
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou integrace dětí mimořádně nadaných do mateřských škol. Přibližuje potřeby a nároky těchto dětí - na rodiče, pedagogy, prostředí, formy a metody vzdělávání. Praktická část se zaměřuje ...
This thesis deals with the integration of gifted children to kindergarten. It outlines the needs and demands of these children - parents, educators, environment, forms and methods of education. The practical part focuses ...
This thesis deals with the integration of gifted children to kindergarten. It outlines the needs and demands of these children - parents, educators, environment, forms and methods of education. The practical part focuses ...
Fenomen bezdomovectví v kontextu nabídky sociálních služeb města Benešov
Phenomenon of homelessness in context of welfare services offer in Benešov city.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šotolová, Eva
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 15. 01. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem diplomové práce je seznámení s nabídkou nově vzniklých sociálních služeb pro bezdomovce ve městě Benešov na podkladě teoretických znalostí a informací o fenoménu bezdomovectví. Ukázání vlivu nabídky sociálních služeb ...
The aim of this diploma thesis is to familiarize with offer of welfare services for homeless people in Benešov City on the basis of theoretical knowledge and information about phenomenon of homelessness. Also to show the ...
The aim of this diploma thesis is to familiarize with offer of welfare services for homeless people in Benešov City on the basis of theoretical knowledge and information about phenomenon of homelessness. Also to show the ...
Postoje pedagogů základních škol k inkluzivnímu vzdělávání žáků s mentálním postižením
Attitudes of primary school teachers to inclusive education of children with mental disabilities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the issue of inclusive education of pupils with mental disabilities. The aim of the thesis is to find out what attitudes are occupied by primary school teachers and teachers of basic schools ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením. Cílem práce je zjistit, jaké postoje zaujímají pedagogové základních škol a pedagogové základních škol praktických k ...
Tato diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání žáků s mentálním postižením. Cílem práce je zjistit, jaké postoje zaujímají pedagogové základních škol a pedagogové základních škol praktických k ...