Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 71
Vyučovací styly učitelů anglického jazyka na ZŠ a SŠ
Teaching styles of lower-secondary and higher-secondary school teachers of the English language
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce s názvem Vyučovací styly učitelů anglického jazyka na ZŠ a SŠ se zabývá v ČR zatím relativně málo propracovaným tématem vyučovacích stylů. Pracuje s českými i zahraničními zdroji, na základě kterých tuto ...
This thesis deals primarily with teaching styles - a topic that has not been greatly discussed in Czech pedagogical literature so far. Based on both Czech and foreign sources, this paper identifies and describes in detail ...
This thesis deals primarily with teaching styles - a topic that has not been greatly discussed in Czech pedagogical literature so far. Based on both Czech and foreign sources, this paper identifies and describes in detail ...
Rozšíření kurikula 1. stupně základní školy o netradiční přírodovědné úlohy
Primary school curriculum enrichment in the subject area of science
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The results of the international study TIMSS (The Trends in International Mathematics and Science Study) raise concerns that Czech primary pupils fall behind in some content domains of science (namely the physical sciences) ...
Z výsledků mezinárodního šetření TIMSS (The Trends in International Mathematics and Science Study) vyplývá, že čeští žáci mají horší výsledky v některých oblastech přírodních věd (neživá příroda) a v některých testovaných ...
Z výsledků mezinárodního šetření TIMSS (The Trends in International Mathematics and Science Study) vyplývá, že čeští žáci mají horší výsledky v některých oblastech přírodních věd (neživá příroda) a v některých testovaných ...
Jak ředitelé přidělují učitelé do jednotlivých tříd?
How do school principals assign teachers to classes?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Greger, David
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Vzdělávací systém v České republice umožňuje rozřazovat žáky dle jejich schopností na prvním a druhém stupni základní školy. Učitelé jsou tedy přidělování k žákům do výběrových, či nevýběrových tříd a skupin řediteli, nebo ...
The education system in the Czech Republic allows sorting pupils according to their abilities in the first and second level of primary school. Teachers are therefore placed to pupils in selective or non-selective classes ...
The education system in the Czech Republic allows sorting pupils according to their abilities in the first and second level of primary school. Teachers are therefore placed to pupils in selective or non-selective classes ...
Změny postojů žáků k matematice při přechodu z 1. na 2. stupeň základní školy
Change in pupils' attitudes towards mathematics in transition from primary to lower-secondary education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chvál, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 23. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Výsledky výzkumů oblliby matematiky poukazují na trend snižování oblíbenosti s přibývajícím ročníkem. Výraznější propad podle studie Chvála nastává mezi pátou a šestou třídou. Předložená diplomová práce se zaměřuje především ...
Results of researches on the popularity of mathematics point to the trend of decreasing popularity with the pupils' progression. According to the study of Chvál a stronger decline occurs between the fifth and sixth grades. ...
Results of researches on the popularity of mathematics point to the trend of decreasing popularity with the pupils' progression. According to the study of Chvál a stronger decline occurs between the fifth and sixth grades. ...
"Co se děje pod zemí" aneb Projekt na rozvoj souvislého vyjadřování a podporu porozumění předčítanému textu dětí předškolního věku
"What is happening underground" or as we might call the project to develop a continuous expressing and the promoting understanding readings text of preschool children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 30. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá rozvojem souvislého vyjad ování a porozum ní p ed ítanému textu d tí p edškolního v ku. Teoretická ást práce je v nována vývoji e i, souvislému vyjad ování, tená ské pregramotnosti, pohádkám a ...
This master's thesis deals with the development of a coherent expression and understanding of read out text by pre-school age children. Theoretical part is focused on a speech development, coherent expression, reading ...
This master's thesis deals with the development of a coherent expression and understanding of read out text by pre-school age children. Theoretical part is focused on a speech development, coherent expression, reading ...
Čtenářské strategie jako podpora porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku
Reading strategies for preschool children which promote an understanding of text
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 23. 05. 2016
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce bylo prokázat, že čtenářské strategie jsou vhodnou metodou pro podporu porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku. V teoretické části jsem se věnovala vymezení pojmu čtenářská pregramotnost, její ...
The aim of the study was to demonstrate that the reading strategies can be applied even for the preschool children. These strategies help children to understand the text read out aloud. In the theoretical part I am devoted ...
The aim of the study was to demonstrate that the reading strategies can be applied even for the preschool children. These strategies help children to understand the text read out aloud. In the theoretical part I am devoted ...
Využití Lapbooku k rozvoji čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku
Use of Lapbook to Develop Reading Pre-Literacy in Preschool Children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 13. 09. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá výukovou metodou Lapbook a jeho využitím k rozvoji čtenářské pregramotnosti u dětí předškolního věku. Cílem je rozvoj hlubšího porozumění čtenému textu dětmi a jejich tvorba vlastní interaktivní ...
This diploma thesis deals with the Lapbook teaching method and its use to develop reading literacy for preschool-age children. The aim is to develop a deeper understanding of the text read by children and their creation ...
This diploma thesis deals with the Lapbook teaching method and its use to develop reading literacy for preschool-age children. The aim is to develop a deeper understanding of the text read by children and their creation ...
Jaké čtenářské strategie uplatňují vybraní žáci na 1. stupni ZŠ?
Reading Strategies at the Primary School Level
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 21. 05. 2021
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti žáků prvního stupně základní školy se zaměřením na využívání čtenářských strategií a je rozdělena na dvě části. V teoretické části definuje pojem čtenářská gramotnost ...
This Master's thesis deals with the reading literacy development of primary school students, focusing on their use of reading strategies, and is divided into two parts. The theoretical part defines reading literacy and ...
This Master's thesis deals with the reading literacy development of primary school students, focusing on their use of reading strategies, and is divided into two parts. The theoretical part defines reading literacy and ...
Riziko předčasných odchodů ze vzdělávání u klientů diagnostického ústavu
Clients of Residential Youth Care at Risk of Dropout from Upper Secondary Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dvořák, Dominik
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 17. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Early school leaving represents a serious problem in the European and recently also in the Czech context. The aim of this thesis is to research the dropout risks at clients of the Youth Diagnostic Facility using qualitative ...
Předčasné odchody ze vzdělávání představují v evropském, a v poslední době i v českém kontextu závažný problém. Tato diplomová práce se zabývá výzkumem rizika předčasných odchodů ze vzdělávání u klientů diagnostického ...
Předčasné odchody ze vzdělávání představují v evropském, a v poslední době i v českém kontextu závažný problém. Tato diplomová práce se zabývá výzkumem rizika předčasných odchodů ze vzdělávání u klientů diagnostického ...
Interaktivní knihy pro děti předškolního věku - výhody a rizika
Interactive books pro preschool children - benefits and risks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Laufková, Veronika
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 09. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: 1 ABSTRACT This diploma thesis deals with interactive book for preschool children and their benefits and risks. In the theoretical part it is discuss the definition of interaction and interactive book, and its brief history. ...
Diplomová práce se zabývá interaktivní knihou u předškolního dítěte, konkrétně jejími výhodami a riziky. V teoretické části pojednává o definici interakce, interaktivní knihy, zabývá se její stručnou historií. Poskytuje ...
Diplomová práce se zabývá interaktivní knihou u předškolního dítěte, konkrétně jejími výhodami a riziky. V teoretické části pojednává o definici interakce, interaktivní knihy, zabývá se její stručnou historií. Poskytuje ...