Číslo 2
Browse by
Recent Submissions
Now showing items 1-8 of 8
-
Diagnostický nástroj pro posouzení vývoje komunikace u českých dětí od 8 do 30 měsíců
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2021) -
Výzkum falšování hlasové identity na FFUK v rámci projektu START
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2021) -
Eva Maria Hrdinová: Kdopak by se překladu bál?: Překlad jako didaktický nástroj pro výuku cizích jazyků II.
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2021) -
In-service EFL Teachers’ Management of Participation during Teacher-fronted Whole-class Activities
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2021) -
“What’s pavement? — Chodník.” Code-switching in Upper-Secondary EFL Classrooms
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2021) -
“I’ll google it.”: Using an Online Dictionary for Conducting Repair during Pair and Group Work Activities in Upper-Secondary EFL Classrooms
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2021) -
The Transition from One-word to Multi-word Utterances. A Case-study of an Italian Child
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2021) -
Enregisterment of English Borrowing as an Advertising “voice” in French Advertisements
(Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Praha, 2021)