Zobrazit minimální záznam

Forms and difficulties of distance learning during the time of covid-19
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorWilke, Barbora
dc.date.accessioned2022-04-12T07:55:22Z
dc.date.available2022-04-12T07:55:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/136636
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá problematikou distančního vzdělávání v období pandemie covid-19 v České republice, zvláště pozitivy a negativy, které může tato forma vzdělávání přinášet. Cílem této práce je zjistit způsoby realizace výuky na dálku vybraného vzorku respondentů během nouzového stavu, dále analyzovat rodičovskou zkušenost, společně s prožitky účastníků distanční výuky. Teoretická část se věnuje popisu této formy vzdělávání, jejím podobám a představuje vzdělávací platformy a nástroje k on-line výuce. Nastiňuje výhody a nevýhody distanční výuky na základě již provedených výzkumů. Následně stručně přibližuje situaci ohledně uzavření škol v souvislosti s onemocněním covid-19, včetně přijatých legislativních opatření. V praktické části se nacházejí strukturované rozhovory s rodinami a jejich dětmi, ve kterých se zjišťovaly zkušenosti s distanční výukou. Jak to u nich funguje, jaké vidí přínosy, ale i úskalí a jak se vzniklé problémy snaží řešit. Klíčová slova: distanční vzdělávání, koronavirus, negativní aspekty, nouzový stav, vzdělávací platformycs_CZ
dc.description.abstractThe presented bachelor thesis deals with the issue of distance learning during the time of covid-19 pandemic in the Czech Republic, especially regarding the positives and negatives that this form of education might bring. The aim of this work is to find ways of delivering education remotely on a selected sample of respondents during the state of emergency, to further analyse parenting experience, along with the experiences of distance learning participants. The theoretical part is focused on description of this particular type of education, its forms and it presents educational platforms and tools for online teaching. It outlines the advantages and disadvantages of distance learning based on research already conducted. Subsequently, it briefly describes the situation regarding the closure of schools in context with the covid-19 disease, including adopted legislative measures. In the practical part there are structured interviews with families and their children, in which experiences with distance learning were ascertained. How it works for them, what they see as benefits, but also pitfalls, and how they try to solve originated issues. Keywords: distance education, coronavirus, negative aspects, state of emergency, educational platformsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectdistance education|coronavirus|negative aspects|state of emergency|educational platformsen_US
dc.subjectdistanční vzdělávání|koronavirus|negativní aspekty|nouzový stav|vzdělávací platformycs_CZ
dc.titlePodoby a úskalí distančního vzdělávání v období covid-19cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-05-31
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId229903
dc.title.translatedForms and difficulties of distance learning during the time of covid-19en_US
dc.contributor.refereeNováková, Daniela
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředložená bakalářská práce se zabývá problematikou distančního vzdělávání v období pandemie covid-19 v České republice, zvláště pozitivy a negativy, které může tato forma vzdělávání přinášet. Cílem této práce je zjistit způsoby realizace výuky na dálku vybraného vzorku respondentů během nouzového stavu, dále analyzovat rodičovskou zkušenost, společně s prožitky účastníků distanční výuky. Teoretická část se věnuje popisu této formy vzdělávání, jejím podobám a představuje vzdělávací platformy a nástroje k on-line výuce. Nastiňuje výhody a nevýhody distanční výuky na základě již provedených výzkumů. Následně stručně přibližuje situaci ohledně uzavření škol v souvislosti s onemocněním covid-19, včetně přijatých legislativních opatření. V praktické části se nacházejí strukturované rozhovory s rodinami a jejich dětmi, ve kterých se zjišťovaly zkušenosti s distanční výukou. Jak to u nich funguje, jaké vidí přínosy, ale i úskalí a jak se vzniklé problémy snaží řešit. Klíčová slova: distanční vzdělávání, koronavirus, negativní aspekty, nouzový stav, vzdělávací platformycs_CZ
uk.abstract.enThe presented bachelor thesis deals with the issue of distance learning during the time of covid-19 pandemic in the Czech Republic, especially regarding the positives and negatives that this form of education might bring. The aim of this work is to find ways of delivering education remotely on a selected sample of respondents during the state of emergency, to further analyse parenting experience, along with the experiences of distance learning participants. The theoretical part is focused on description of this particular type of education, its forms and it presents educational platforms and tools for online teaching. It outlines the advantages and disadvantages of distance learning based on research already conducted. Subsequently, it briefly describes the situation regarding the closure of schools in context with the covid-19 disease, including adopted legislative measures. In the practical part there are structured interviews with families and their children, in which experiences with distance learning were ascertained. How it works for them, what they see as benefits, but also pitfalls, and how they try to solve originated issues. Keywords: distance education, coronavirus, negative aspects, state of emergency, educational platformsen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV