Interaktivní výuková média (IVM)
Interactive learning media
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/122752Identifikátory
SIS: 202534
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Slussareff, Michaela
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Informační studia a knihovnictví
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií a knihovnictví
Datum obhajoby
2. 9. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Interaktivní výuková média (IVM)|Elektronické informační zdroje (EIZ)|Otevřené vzdělávací zdroje (OVZ)|Distanční vzdělávání|Vizuální prvky|Interaktivita|Aktivizace|Vzdělávání|Vyučování|UčeníKlíčová slova (anglicky)
Interactive educational media|Electronic information resources (EIR)|Open Educational Resources (OER)|Distance learning|Visual elements|Interactivity|Activation|Education|Teaching|LearningCílem bakalářské práce je deskripce interaktivních výukových médií (IVM) včetně dílčích komponentů, seznámení se třemi softwarovými programy pro tvorbu a distribuci interaktivních výukových médií (FutureBooks, Moodle, eBooks ČVUT FEL) a v rámci výzkumné části provedení i vyhodnocení řízených strukturovaných rozhovorů s běžnými uživateli vybraných softwarových programů (6 respondentů) pro tvorbu a distribuci interaktivních výukových médií.
The purpose of this bachelor thesis is the description of the interactive educational media including their components, introduction of three software tools for creation and distribution of interactive educational media (FutureBooks, Moodle, eBooks ČVUT FEL) and execution, as well as evaluation, of conducted structured interviews with users (6 respondents) of the selected software tools for creation and distribution of interactive educational media.