Zobrazit minimální záznam

IP law in computer games
dc.contributor.advisorHolcová, Irena
dc.creatorTauber, Matyáš
dc.date.accessioned2020-02-18T11:02:34Z
dc.date.available2020-02-18T11:02:34Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/116480
dc.description.abstractIntellectual property in computer games Abstract The topic of this thesis is the issue of video games in intellectual property rights. Although their economic potential is the largest of all sectors of the leisure industry, there are many unanswered legal questions on this issue. The work focuses on intellectual property, especially on copyright, but also on industrial property rights. The focus of the thesis is the legal analysis of individual elements of the video game, their legal classification and subsumption of the video game as such under the legal regulation of the Czech Republic. At the end of the thesis are reflections de lege ferenda on how a video game should be regulated in the Czech law. The work is divided into eight parts, chapters and subchapters. The first part of the thesis is devoted to the video game industry and its situation in the Czech Republic. The second part defines the concept of video games, which is not reflected in Czech law. Part three comprises of inclusion of video game under the existing Czech legislation. The following fourth part of the thesis is the structure of the video game and the definition of its elements. The fifth part of the thesis analyzes the authorship of the video game, how it originates, to which parts of the video game the authorship applies and to what...en_US
dc.description.abstractPrávo duševního vlastnictví ve videohrách Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá problematikou videoher v právech duševního vlastnictví. Přesto, že ekonomický potenciál videoherního průmyslu je největší ze všech odvětví průmyslu volného času, existuje zde mnoho nezodpovězených právních otázek, týkajících se této problematiky. Práce se zaměřuje na práva duševního vlastnictví, zejména na právo autorské, ale také na některá práva průmyslového vlastnictví. Těžištěm práce je právní rozbor jednotlivých prvků videohry, jejich právní zařazení a také subsumpce videohry jako takové pod právní úpravu České republiky. Závěrečná část práce se zabývá úvahami de lege ferenda o tom, jak by videohra měla být upravena v českém právním řádu. Práce se dělí na osm částí, kapitoly a podkapitoly. V první části se práce věnuje videohernímu průmyslu ve světě a jeho situaci v České republice. Druhá část práce vymezuje pojem videohry, který je z hlediska českého práva zatím opomenut. Videohra je do rámce stávající české úpravy zařazena v části třetí. Ve čtvrté částí práce jsou rozebrány struktura videohry a definice jejích jednotlivých prvků. Pátá část práce je věnována autorství videohry, tomu, jakým způsobem autorství vzniká, na které části videohry se autorství vztahuje a v jakém rozsahu. Část šestá se zaměřuje na nejvýznamnější...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Právnická fakultacs_CZ
dc.subjectVideohracs_CZ
dc.subjectduševní vlastnictvícs_CZ
dc.subjectautorské právocs_CZ
dc.subjectVideo gameen_US
dc.subjectIntellectual propertyen_US
dc.subjectCopyrighten_US
dc.titlePrávo duševního vlastnictví v počítačových hráchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-01-28
dc.description.departmentÚstav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Copyright, Industrial Property and Competition Lawen_US
dc.description.facultyFaculty of Lawen_US
dc.description.facultyPrávnická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId207196
dc.title.translatedIP law in computer gamesen_US
dc.contributor.refereeKřesťanová, Veronika
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineLawen_US
thesis.degree.disciplinePrávocs_CZ
thesis.degree.programLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.degree.programPrávo a právní vědacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPrávnická fakulta::Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Law::Institute of Copyright, Industrial Property and Competition Lawen_US
uk.faculty-name.csPrávnická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Lawen_US
uk.faculty-abbr.csPFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPrávocs_CZ
uk.degree-discipline.enLawen_US
uk.degree-program.csPrávo a právní vědacs_CZ
uk.degree-program.enLaw and Jurisprudenceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPrávo duševního vlastnictví ve videohrách Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá problematikou videoher v právech duševního vlastnictví. Přesto, že ekonomický potenciál videoherního průmyslu je největší ze všech odvětví průmyslu volného času, existuje zde mnoho nezodpovězených právních otázek, týkajících se této problematiky. Práce se zaměřuje na práva duševního vlastnictví, zejména na právo autorské, ale také na některá práva průmyslového vlastnictví. Těžištěm práce je právní rozbor jednotlivých prvků videohry, jejich právní zařazení a také subsumpce videohry jako takové pod právní úpravu České republiky. Závěrečná část práce se zabývá úvahami de lege ferenda o tom, jak by videohra měla být upravena v českém právním řádu. Práce se dělí na osm částí, kapitoly a podkapitoly. V první části se práce věnuje videohernímu průmyslu ve světě a jeho situaci v České republice. Druhá část práce vymezuje pojem videohry, který je z hlediska českého práva zatím opomenut. Videohra je do rámce stávající české úpravy zařazena v části třetí. Ve čtvrté částí práce jsou rozebrány struktura videohry a definice jejích jednotlivých prvků. Pátá část práce je věnována autorství videohry, tomu, jakým způsobem autorství vzniká, na které části videohry se autorství vztahuje a v jakém rozsahu. Část šestá se zaměřuje na nejvýznamnější...cs_CZ
uk.abstract.enIntellectual property in computer games Abstract The topic of this thesis is the issue of video games in intellectual property rights. Although their economic potential is the largest of all sectors of the leisure industry, there are many unanswered legal questions on this issue. The work focuses on intellectual property, especially on copyright, but also on industrial property rights. The focus of the thesis is the legal analysis of individual elements of the video game, their legal classification and subsumption of the video game as such under the legal regulation of the Czech Republic. At the end of the thesis are reflections de lege ferenda on how a video game should be regulated in the Czech law. The work is divided into eight parts, chapters and subchapters. The first part of the thesis is devoted to the video game industry and its situation in the Czech Republic. The second part defines the concept of video games, which is not reflected in Czech law. Part three comprises of inclusion of video game under the existing Czech legislation. The following fourth part of the thesis is the structure of the video game and the definition of its elements. The fifth part of the thesis analyzes the authorship of the video game, how it originates, to which parts of the video game the authorship applies and to what...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Právnická fakulta, Ústav práva autorského, práv průmyslových a práva soutěžníhocs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV