Využívání technologií pro optimalizaci zkušenosti účastníků eventů
Use of technology in optimization of event attendees' experience
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/110010Identifikátory
SIS: 211373
Kolekce
- Kvalifikační práce [22210]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Pýcha, Norbert
Oponent práce
Ferenc, Jakub
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Studia nových médií
Katedra / ústav / klinika
Ústav informačních studií - studia nových médií
Datum obhajoby
9. 9. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
eventy|MICE|eventové technologie|eventový zážitek|návštěvník|eventová zkušenost|event management|eventová studia|zážitková ekonomikaKlíčová slova (anglicky)
events|MICE|event technology|event experience|attendee|event management|event studies|experience economyTato práce propojuje působení zážitkové ekonomiky a ICT na eventový průmysl ve výzkumu využívání technologií pro optimalizaci eventové zkušenosti návštěvníků. Kombinací studia primární a sekundární literatury s kvalitativním výzkumem docházíme k závěrům, že optimální eventový zážitek tvoří komplexní soubor afektivních, kognitivních i konativních aspektů, dokazujeme přínos eventových technologií jako jednoho z prostředků k dosažení takové zkušenosti návštěvníků a identifikujeme konkrétní postupy, jak lze technologií je za tímto účelem využívat.
This thesis connects the influence of experience economy and ICT on event industry in a research of use of technology in optimization of attendee's event experience. By combining primary and secondary literature with qualitative research we come to conclusions that an optimal event experience is complex assemblage of affective, cognitive and conative aspects, we prove the benefits of event technology as one of the means to achieving this copious experience and identify concrete methods how to use technology for this purpose.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Management sportovních akcí - Světový pohár ve skicrossu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOFousek, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)Datum obhajoby: 14. 1. 2014Cíle: Tato diplomová práce má dva hlavní cíle. Prvním cílem je analyzovat management světového poháru ve skicrossu Harrachov 2013. Druhým pak provést dodatečné hodnocení akce a na jeho základě navrhnout změny manažerského ... -
Event, jedna z forem marketingové komunikace
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOProkopová, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2012)Datum obhajoby: 13. 9. 2012 -
Sportovní PR eventy - Fotbalová exhibice - Gambrinus Stars 2015 vs. Czech team legends
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVerner, Dominik (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)Datum obhajoby: 11. 9. 2014Sportovní eventy na podporu veřejných vztahů dnes organizace často využívají jako formu sdělení svým cílovým trhům. Podoba těchto eventů nabírá různých směrů. Cílem této práce je vytvořit návrh projektu představující ...