Sportovní PR eventy - Fotbalová exhibice - Gambrinus Stars 2015 vs. Czech team legends
Sports PR events - Football exhibition - Gambrinus Stars 2015 vs. Czech team Legends
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/65371Identifikátory
SIS: 134950
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Crossan, William Morea
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Sportovní event, event management, projekt, projektový management, public relations, cíle, poselstvíKlíčová slova (anglicky)
Sports event, event management, project, project management, public relations, goals, messageSportovní eventy na podporu veřejných vztahů dnes organizace často využívají jako formu sdělení svým cílovým trhům. Podoba těchto eventů nabírá různých směrů. Cílem této práce je vytvořit návrh projektu představující sportovní event na podporu PR (public relations). Projekt je postaven na základě teoretických postupů vycházejících z odborné literatury věnující se projektovému, sportovnímu a event managementu. Obsahem navrženého projektu jsou základní kroky, kterými se snažím ukázat, jakým způsobem je možné navrhnout koncept eventu. Klíčová slova Sportovní event, event management, projekt, projektový management, public relations, cíle, poselství
Today organizations use sports events in suppor of public relations as way of communiaction to their target markets. The form of these events is gathering different directions. The aim of this work is to design a project representing sports event in support of PR. The project is built on the basis of theoretical methods derived from the literature devoted to the project and sports management and event management. The content of the proposed project are the basic steps that are trying to show way how it is possible to design the concept of the event. Keywords Sports event, event management, project, project management, public relations, goals, message