Využívání technologií pro optimalizaci zkušenosti účastníků eventů
Use of technology in optimization of event attendees' experience
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/110010Identifiers
Study Information System: 211373
Collections
- Kvalifikační práce [23774]
Author
Advisor
Consultant
Pýcha, Norbert
Referee
Ferenc, Jakub
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
New Media Studies
Department
Institute of Information Studies and Librarianship - New Media Studies
Date of defense
9. 9. 2019
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
eventy|MICE|eventové technologie|eventový zážitek|návštěvník|eventová zkušenost|event management|eventová studia|zážitková ekonomikaKeywords (English)
events|MICE|event technology|event experience|attendee|event management|event studies|experience economyTato práce propojuje působení zážitkové ekonomiky a ICT na eventový průmysl ve výzkumu využívání technologií pro optimalizaci eventové zkušenosti návštěvníků. Kombinací studia primární a sekundární literatury s kvalitativním výzkumem docházíme k závěrům, že optimální eventový zážitek tvoří komplexní soubor afektivních, kognitivních i konativních aspektů, dokazujeme přínos eventových technologií jako jednoho z prostředků k dosažení takové zkušenosti návštěvníků a identifikujeme konkrétní postupy, jak lze technologií je za tímto účelem využívat.
This thesis connects the influence of experience economy and ICT on event industry in a research of use of technology in optimization of attendee's event experience. By combining primary and secondary literature with qualitative research we come to conclusions that an optimal event experience is complex assemblage of affective, cognitive and conative aspects, we prove the benefits of event technology as one of the means to achieving this copious experience and identify concrete methods how to use technology for this purpose.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Management sportovních akcí - Světový pohár ve skicrossu
Defence status: DEFENDEDFousek, Jiří (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)Date of defense: 14. 1. 2014Cíle: Tato diplomová práce má dva hlavní cíle. Prvním cílem je analyzovat management světového poháru ve skicrossu Harrachov 2013. Druhým pak provést dodatečné hodnocení akce a na jeho základě navrhnout změny manažerského ... -
Event, jedna z forem marketingové komunikace
Defence status: DEFENDEDProkopová, Lucie (Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, 2012)Date of defense: 13. 9. 2012 -
Sportovní PR eventy - Fotbalová exhibice - Gambrinus Stars 2015 vs. Czech team legends
Defence status: DEFENDEDVerner, Dominik (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014)Date of defense: 11. 9. 2014Sportovní eventy na podporu veřejných vztahů dnes organizace často využívají jako formu sdělení svým cílovým trhům. Podoba těchto eventů nabírá různých směrů. Cílem této práce je vytvořit návrh projektu představující ...