dc.contributor.advisor | Gemrot, Jakub | |
dc.creator | Tóth, Gergely | |
dc.date.accessioned | 2019-10-23T10:03:10Z | |
dc.date.available | 2019-10-23T10:03:10Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/109130 | |
dc.description.abstract | This thesis deals with the design and implementation of a multiplayer run and gun game, which can be run on Windows, Linux and MacOS platforms. The thesis contains discussions about the gaming platforms and the most important components of the application and of a suitable world editor. Furthermore, the problems of map smoothing and dynamic image synchronization are explored and the last part addresses the design and functionalities of a matchmaking server. The result of the thesis is a two-dimensional game, with a complementing world editor and server. 1 | en_US |
dc.description.abstract | Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje diskusi o herních platformách a o nejdůležitějších součástech aplikace a vhodného editoru herního světa. Mezi ostatní diskutované tématy patří problém vyhlazování herní mapy, řešení dynamické synchronizace obrazů a návrh a funkce matchmaking serveru. Výsledkem práce je dvoudimenzionální hra, příslušný editor herního světa a server. 1 | cs_CZ |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | video game | en_US |
dc.subject | platformer | en_US |
dc.subject | multiplayer | en_US |
dc.subject | multi-platform | en_US |
dc.subject | level editor | en_US |
dc.subject | počítačová hra | cs_CZ |
dc.subject | platformer | cs_CZ |
dc.subject | hra pro více hráčů | cs_CZ |
dc.subject | multiplatformní hra | cs_CZ |
dc.subject | editor herního světa | cs_CZ |
dc.title | Sorcerer's Struggle | en_US |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2019 | |
dcterms.dateAccepted | 2019-09-05 | |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 215626 | |
dc.title.translated | Sorcerer's Struggle | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Ježek, Pavel | |
dc.identifier.aleph | 002292880 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming and Software Systems | en_US |
thesis.degree.discipline | Programování a softwarové systémy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování a softwarové systémy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming and Software Systems | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Táto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje diskusi o herních platformách a o nejdůležitějších součástech aplikace a vhodného editoru herního světa. Mezi ostatní diskutované tématy patří problém vyhlazování herní mapy, řešení dynamické synchronizace obrazů a návrh a funkce matchmaking serveru. Výsledkem práce je dvoudimenzionální hra, příslušný editor herního světa a server. 1 | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis deals with the design and implementation of a multiplayer run and gun game, which can be run on Windows, Linux and MacOS platforms. The thesis contains discussions about the gaming platforms and the most important components of the application and of a suitable world editor. Furthermore, the problems of map smoothing and dynamic image synchronization are explored and the last part addresses the design and functionalities of a matchmaking server. The result of the thesis is a two-dimensional game, with a complementing world editor and server. 1 | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
dc.identifier.lisID | 990022928800106986 | |