Sorcerer's Struggle
Sorcerer's Struggle
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/109130Identifikátory
SIS: 215626
Kolekce
- Kvalifikační práce [11320]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ježek, Pavel
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování a softwarové systémy
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
5. 9. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
počítačová hra, platformer, hra pro více hráčů, multiplatformní hra, editor herního světaKlíčová slova (anglicky)
video game, platformer, multiplayer, multi-platform, level editorTáto práce se věnuje návrhu a realizaci tzv. run and gun hry, která je pro více hráče a běží na platformách Windows, Linux a MacOS. Práce obsahuje diskusi o herních platformách a o nejdůležitějších součástech aplikace a vhodného editoru herního světa. Mezi ostatní diskutované tématy patří problém vyhlazování herní mapy, řešení dynamické synchronizace obrazů a návrh a funkce matchmaking serveru. Výsledkem práce je dvoudimenzionální hra, příslušný editor herního světa a server. 1
This thesis deals with the design and implementation of a multiplayer run and gun game, which can be run on Windows, Linux and MacOS platforms. The thesis contains discussions about the gaming platforms and the most important components of the application and of a suitable world editor. Furthermore, the problems of map smoothing and dynamic image synchronization are explored and the last part addresses the design and functionalities of a matchmaking server. The result of the thesis is a two-dimensional game, with a complementing world editor and server. 1