Corporate environmentally significant behaviour
Environmentálně signifikantní chování firem
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/107752Identifikátory
SIS: 208995
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sieber, Martina
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Sociologicko-ekonomická studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
17. 6. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
environmentálně signifikantní chování|firmy|ekologicky šetrné strategie|výrobaKlíčová slova (anglicky)
environmentally significant behaviour|corporate strategies|manufacturing|environmentally friendly strategiesV této bakalářské práci je cílem hlubší porozumění environmentálním faktorům, které ovlivňují společnost ŠKODA AUTO a.s. Škoda je největším hráčem na českém trhu. Dosahuje předních pozic v prodeji a produkci. První část práce obsahuje popis společnosti, jejich produktů a environmentálních praktik. Druhá část se zabývá nabídkou a poptávkou automobilů v České republice. Marketingová analýza se nachází v poslední části. Zabývá se vnitřními a vnějšími faktory ovlivňujících společnost a její produkci. Závěr je potom věnován shrnutí a sloučení všech získaných informacích z analýzy a zbylých kapitol. Škoda se v současné době nachází v pozici, kdy je pro ně výhodné a možné přijít s novými produkty, jakými jsou elektrická auta. Klíčová slova: environmentálně signifikantní chování, firmy, ekologicky šetrné strategie, výroba, ŠKODA AUTO
The aim of this bachelor thesis is to gain a deeper understanding of environmental factors affecting the case company, ŠKODA AUTO plc. Škoda is the biggest player on the Czech market, reaching the top sales and production position. The first part of the thesis is description of the company itself and its environmental practices and products. The second part discusses the car demand and supply on the Czech market. The final part is analytical, looking to internal and external factors affecting the company. The conclusions are afterwards summarizing and merging all the gathered information and the analysis. There we conclude that Škoda's overall position on the market is perfect for realising new products, such as electric cars. Key words: environmentally significant behaviour, corporate strategies, manufacturing, environmentally friendly strategies, ŠKODA AUTO