Pojetí výuky u učitelů 1. stupně základní školy a možnosti jeho proměny
The concept of teaching the teachers first grade of elementary school and possibilities of its changes
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/92969Identifiers
Study Information System: 178599
Collections
- Kvalifikační práce [23201]
Author
Advisor
Referee
Tvrzová, Ivana
Faculty / Institute
Faculty of Arts
Discipline
Education
Department
Department of Education
Date of defense
13. 9. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
pojetí výuky|vlastnosti pojetí výuky|funkce pojetí výuky|sebereflexe|změny pojetí výuky|učitelKeywords (English)
concept of teaching|properties concept of teaching|function approach to teaching|reflection|changes in the approach to teaching|teacherDiplomová práce pojednává o pojetí výuky u učitelů 1. stupně základní školy a o možnostech jeho proměny. V teoretické části bylo cílem shrnout dosavadní zjištění o tom, jaké složky učitelovo pojetí obsahuje, jakým způsobem se učitelovo pojetí výuky formuje a jaké faktory mohou vyvolat změny v učitelově pojetí výuky. Hlavním cílem empirické části této práce bylo zjistit, jaké pojetí výuky mají vybraní respondenti. Dílčím cílem této práce bylo zjistit, jakým způsobem se učitelovo pojetí u vybraných respondentů formovalo a jaké faktory ovlivňovaly možné proměny v učitelově pojetí výuky. Klíčová slova: pojetí výuky, vlastnosti pojetí výuky, funkce pojetí výuky, sebereflexe, změny pojetí výuky, učitel, 1. stupeň základní školy
The thesis discusses about the teacher's concept of teaching at teachers first grade of primary school and the possibilities of its transformation. In the theoretical part was to summarize the findings about which folders contains how the teacher's concept of teaching forms and which factors may cause changes in the teacher's concept of teaching. The aim of the empirical part of this thesis was to find out what the concepts of teaching have selected respondents. A partial aim of this study was to determine how the teacher's concept shaped and which factors affect the possible changes in the teacher's concept of teaching. Keywords: concept of teaching,teacher's concept properties, function of teaching concept, reflection, changes in the teaching concept, teacher, first grade of elementary school
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Učitelovo osobní pojetí výuky jako zásadní faktor výuky zeměpisu
Defence status: DEFENDEDŠtorková, Kateřina (Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, 2018)Date of defense: 11. 9. 2018Učitelovo osobní pojetí výuky jako zásadní faktor výuky zeměpisu Abstrakt Bakalářská práce zkoumá učitelovo osobní pojetí výuky zeměpisu, vyučovací styly a některé další vybrané aspekty výuky. Hlavním cílem této práce bylo ... -
Integrované pojetí výuky zeměpisu
Kühnlová, Hana (1996) -
Cíle ve vyučování a učitelovo pojetí výuky
Defence status: DEFENDEDRukavička, Radek (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2010)Date of defense: 9. 9. 2010Práce pojednává o učitelově pojetí výuky. Sleduje tento fenomén v kontextu časového i společenského vývoje. Shrnuje dosavadní zjištění nejrůznějších odborníků z domácího prostředí i zahraničí. Jak se ukazuje, učitelovo ...