Marketingový plán tanečního centra
Marketing plan of Dance centre
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/809Identifikátory
SIS: 61795
Kolekce
- Kvalifikační práce [8749]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Oponent B,
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
24. 9. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název práce: Marketingový plán tanečního centra Cíle práce: Vytvoření návrhu nového tanečního centra v Praze, zhodnocení konkurenčních center, návrh na propagaci vlastního tanečního centra. Metoda: Použití analýzy S-W, marketingového výzkumu, analýzy zákazníka a analýzy konkurence. Výsledky: Vytvoření návrhu rozvrhu tanečních lekcí ve vlastním tanečním centru, umístění centra, vytvoření konkrétní reklamní kampaně a finančního plánu. Klíčová slova: Marketingový plán, podnik, marketingový výzkum, marketingový mix, cílové skupiny, propagace, taneční centrum, open class.
Title: Marketing pian ofDance centre Aims: Create a proposal for a new Dance Centre in Prague, evaluation of competing center, create a promotion proposal ofmy own centre. Method: S-W analysis, marketing research, consumer's analysis and analysis of competition. Results: Create a proposal of schedule for dance lessons in my own dance centre, location ofthe centre, create a specific advertising campaign and financial pian. Key words: Marketing plan, company, marketing research, marketing mix, target groups, publicity and promotion, dance centre, open class.