Show simple item record

Marketing plan of Dance centre
dc.contributor.advisorMalecha, Petr
dc.creatorStodolová, Pavla
dc.date.accessioned2017-04-12T15:53:52Z
dc.date.available2017-04-12T15:53:52Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/809
dc.description.abstractNázev práce: Marketingový plán tanečního centra Cíle práce: Vytvoření návrhu nového tanečního centra v Praze, zhodnocení konkurenčních center, návrh na propagaci vlastního tanečního centra. Metoda: Použití analýzy S-W, marketingového výzkumu, analýzy zákazníka a analýzy konkurence. Výsledky: Vytvoření návrhu rozvrhu tanečních lekcí ve vlastním tanečním centru, umístění centra, vytvoření konkrétní reklamní kampaně a finančního plánu. Klíčová slova: Marketingový plán, podnik, marketingový výzkum, marketingový mix, cílové skupiny, propagace, taneční centrum, open class.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Marketing pian ofDance centre Aims: Create a proposal for a new Dance Centre in Prague, evaluation of competing center, create a promotion proposal ofmy own centre. Method: S-W analysis, marketing research, consumer's analysis and analysis of competition. Results: Create a proposal of schedule for dance lessons in my own dance centre, location ofthe centre, create a specific advertising campaign and financial pian. Key words: Marketing plan, company, marketing research, marketing mix, target groups, publicity and promotion, dance centre, open class.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleMarketingový plán tanečního centracs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-24
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId61795
dc.title.translatedMarketing plan of Dance centreen_US
dc.contributor.refereeOponent B,
dc.identifier.aleph001014571
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Marketingový plán tanečního centra Cíle práce: Vytvoření návrhu nového tanečního centra v Praze, zhodnocení konkurenčních center, návrh na propagaci vlastního tanečního centra. Metoda: Použití analýzy S-W, marketingového výzkumu, analýzy zákazníka a analýzy konkurence. Výsledky: Vytvoření návrhu rozvrhu tanečních lekcí ve vlastním tanečním centru, umístění centra, vytvoření konkrétní reklamní kampaně a finančního plánu. Klíčová slova: Marketingový plán, podnik, marketingový výzkum, marketingový mix, cílové skupiny, propagace, taneční centrum, open class.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing pian ofDance centre Aims: Create a proposal for a new Dance Centre in Prague, evaluation of competing center, create a promotion proposal ofmy own centre. Method: S-W analysis, marketing research, consumer's analysis and analysis of competition. Results: Create a proposal of schedule for dance lessons in my own dance centre, location ofthe centre, create a specific advertising campaign and financial pian. Key words: Marketing plan, company, marketing research, marketing mix, target groups, publicity and promotion, dance centre, open class.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990010145710106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV