Návrh komunikační kampaně na pole dance s využitím Guerilla marketingu
Proposal of poledance communication campaign with the use of Guerilla Marketing
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74616Identifiers
Study Information System: 176793
Collections
- Kvalifikační práce [8923]
Author
Advisor
Referee
Pajerová, Hedvika
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
19. 5. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
pole dance, marketingová komunikace, guerrilla marketing, flashmobKeywords (English)
pole dance, marketing communication, guerrilla marketing, flashmobNázev: Návrh komunikační kampaně na pole dance s využitím Guerilla marketingu. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační strategii pro sportovní disciplínu pole dance, která by při budoucí realizaci mohla zvýšit povědomí o tomto sportu, a zlepšit jeho celkové vnímání. Metody: V práci byla použita metoda kvalitativního rozhovoru dle návodu s předsedkyní CPASF (Czech pole& aerial sports federation z.s.) a metoda analýzy dokumentů. Výsledky: V bakalářské práci byla vyhodnocena nynější situace pole dance a v návaznosti na to, byla navrhnuta marketingová komunikace v podobě Guerilla kampaně. Klíčová slova: pole dance, marketingová komunikace, guerilla marketing, flashmob
Title: Proposal of pole dance communication campaign with the use of Guerilla marketing Objectives: The main goal of this bachelor thesis is to design a communication strategy for sport's discipline of pole dance, which could in the future raise awareness about this sport and improve the overal precpetion. Methods: In the work method of qualitative interview was used according to instructions consulted with the President CPASF (Czech Field and aerial sports federation z.s.) and also the method of document analysis. Results: The bachelor thesis evaluated current condition of pole dance and consequently proposed marketing communication with use of Guerilla campaign. Keywords: pole dance, marketing communication, guerilla marketing, flashmob