Návrh komunikační kampaně na pole dance s využitím Guerilla marketingu
Proposal of poledance communication campaign with the use of Guerilla Marketing
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74616Identifikátory
SIS: 176793
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pajerová, Hedvika
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
19. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
pole dance, marketingová komunikace, guerrilla marketing, flashmobKlíčová slova (anglicky)
pole dance, marketing communication, guerrilla marketing, flashmobNázev: Návrh komunikační kampaně na pole dance s využitím Guerilla marketingu. Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační strategii pro sportovní disciplínu pole dance, která by při budoucí realizaci mohla zvýšit povědomí o tomto sportu, a zlepšit jeho celkové vnímání. Metody: V práci byla použita metoda kvalitativního rozhovoru dle návodu s předsedkyní CPASF (Czech pole& aerial sports federation z.s.) a metoda analýzy dokumentů. Výsledky: V bakalářské práci byla vyhodnocena nynější situace pole dance a v návaznosti na to, byla navrhnuta marketingová komunikace v podobě Guerilla kampaně. Klíčová slova: pole dance, marketingová komunikace, guerilla marketing, flashmob
Title: Proposal of pole dance communication campaign with the use of Guerilla marketing Objectives: The main goal of this bachelor thesis is to design a communication strategy for sport's discipline of pole dance, which could in the future raise awareness about this sport and improve the overal precpetion. Methods: In the work method of qualitative interview was used according to instructions consulted with the President CPASF (Czech Field and aerial sports federation z.s.) and also the method of document analysis. Results: The bachelor thesis evaluated current condition of pole dance and consequently proposed marketing communication with use of Guerilla campaign. Keywords: pole dance, marketing communication, guerilla marketing, flashmob