Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě
The proposition of marketing communication of outdoor centers Offpark in the Šumava Mountains
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74601Identifikátory
SIS: 164131
Kolekce
- Kvalifikační práce [8434]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
18. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Marketing sportu, interview, volnočasové aktivity, outdoor, Šumava, Národní parkKlíčová slova (anglicky)
Marketing of sport, interview, outdoor, the Šumava mountains, National ParkNázev: Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě Cíl: Sestavení marketingové komunikace na letní sezonu 2017 na základě získaných dat Metody: V práci byly využity metody kvalitativního výzkumu. Jedná se o interview s manažerem provozu areálů Offpark a osobní zúčastněné pozorování. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro areály Offpark na letní sezonu 2017. Jedná se o návrhy marketingových nástrojů, které byly doposud v marketingové komunikaci Offpark používány zřídka, či dokonce vůbec. Mezi nejvýznamnější patří reklama na internetu, eventy a také podpora prodeje. Klíčová slova: Marketing sportu, interview, volnočasové aktivity, outdoor, Šumava, Národní park
Title: The proposition of marketing communication of outdoor centers Offpark in the Šumava Mountains The aim: Formation of the marketing communication for the summer season 2017 based on the obtained data Methods: The methods of qualitative research were mainly used in the thesis, by the interview with an operations manager of Offpark and by the personal involved observation Results: The result of the thesis is a proposal for a marketing communications areas Offpark for the summer season 2017. Proposed marketing tools were previously in marketing communication Offpark used infreqently or not at all. Among the most significant are online advertising, events and sales promotion. Key words: Marketing of sport, interview, outdoor, the Šumava mountains, National Park