Audit marketingu lyžařské školy
Marketing audit of ski school
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/73763Identifikátory
SIS: 134920
Kolekce
- Kvalifikační práce [8838]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
7. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sportovní služby, marketingový mix, propagace, lyžařská školaKlíčová slova (anglicky)
sport services, marketing mix, promotion, ski schoolNázev práce: MARKETINGOVÝ AUDIT LYŽAŘSKÉ ŠKOLY Cíle práce: Navrhnout postup a strukturu marketingového auditu lyžařské školy. Tuto strukturu aplikovat na zvolenou lyžařskou školu v Jihoafrické republice, zhodnotit marketingovou koncepci společnosti a doporučit postupy, které povedou ke zdokonalení celkové marketingové koncepce organizace. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, portfolio matice BCG, Porterův model pěti sil, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový audit a doporučení pro zlepšení marketingové koncepce zvolené lyžařské školy. Práce může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového auditu lyžařské školy, případně marketingového auditu v oblasti sportovních služeb. Doporučená opatření mohou být využita v praxi konkrétní lyžařskou školou. Klíčová slova: Sportovní služby, marketingový mix, propagace, lyžařská škola.
Title: MARKETING AUDIT OF SKI SCHOOL Goals: Invent a ski school marketing audit structure which will be used for carrying out marketing audit of real ski school in South Africa. Make suggestions about marketing conception of the ski school based on the marketing audit results. Method: Methods used in thesis are analysis of documents, BCG matrix, Porter's five forces analysis, PEST analysis and SWOT analysis. Results: Ski school marketing audit and suggestions about its marketing conception, which can be used as model how to carry out a marketing audit of any ski school or any other sport services organisation. Specific suggestions can be also used in real business by the ski school. Key words: Sport services, marketing mix, promotion, ski school