Show simple item record

Marketing audit of ski school
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorVětříček, Adam
dc.date.accessioned2017-05-31T19:32:33Z
dc.date.available2017-05-31T19:32:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/73763
dc.description.abstractNázev práce: MARKETINGOVÝ AUDIT LYŽAŘSKÉ ŠKOLY Cíle práce: Navrhnout postup a strukturu marketingového auditu lyžařské školy. Tuto strukturu aplikovat na zvolenou lyžařskou školu v Jihoafrické republice, zhodnotit marketingovou koncepci společnosti a doporučit postupy, které povedou ke zdokonalení celkové marketingové koncepce organizace. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, portfolio matice BCG, Porterův model pěti sil, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový audit a doporučení pro zlepšení marketingové koncepce zvolené lyžařské školy. Práce může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového auditu lyžařské školy, případně marketingového auditu v oblasti sportovních služeb. Doporučená opatření mohou být využita v praxi konkrétní lyžařskou školou. Klíčová slova: Sportovní služby, marketingový mix, propagace, lyžařská škola.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: MARKETING AUDIT OF SKI SCHOOL Goals: Invent a ski school marketing audit structure which will be used for carrying out marketing audit of real ski school in South Africa. Make suggestions about marketing conception of the ski school based on the marketing audit results. Method: Methods used in thesis are analysis of documents, BCG matrix, Porter's five forces analysis, PEST analysis and SWOT analysis. Results: Ski school marketing audit and suggestions about its marketing conception, which can be used as model how to carry out a marketing audit of any ski school or any other sport services organisation. Specific suggestions can be also used in real business by the ski school. Key words: Sport services, marketing mix, promotion, ski schoolen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsportovní službycs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectlyžařská školacs_CZ
dc.subjectsport servicesen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectski schoolen_US
dc.titleAudit marketingu lyžařské školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-07
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId134920
dc.title.translatedMarketing audit of ski schoolen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
dc.identifier.aleph002102100
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: MARKETINGOVÝ AUDIT LYŽAŘSKÉ ŠKOLY Cíle práce: Navrhnout postup a strukturu marketingového auditu lyžařské školy. Tuto strukturu aplikovat na zvolenou lyžařskou školu v Jihoafrické republice, zhodnotit marketingovou koncepci společnosti a doporučit postupy, které povedou ke zdokonalení celkové marketingové koncepce organizace. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, portfolio matice BCG, Porterův model pěti sil, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový audit a doporučení pro zlepšení marketingové koncepce zvolené lyžařské školy. Práce může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového auditu lyžařské školy, případně marketingového auditu v oblasti sportovních služeb. Doporučená opatření mohou být využita v praxi konkrétní lyžařskou školou. Klíčová slova: Sportovní služby, marketingový mix, propagace, lyžařská škola.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: MARKETING AUDIT OF SKI SCHOOL Goals: Invent a ski school marketing audit structure which will be used for carrying out marketing audit of real ski school in South Africa. Make suggestions about marketing conception of the ski school based on the marketing audit results. Method: Methods used in thesis are analysis of documents, BCG matrix, Porter's five forces analysis, PEST analysis and SWOT analysis. Results: Ski school marketing audit and suggestions about its marketing conception, which can be used as model how to carry out a marketing audit of any ski school or any other sport services organisation. Specific suggestions can be also used in real business by the ski school. Key words: Sport services, marketing mix, promotion, ski schoolen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV