Show simple item record

Atomix for Microsoft Kinect for Windows
dc.contributor.advisorHoksza, David
dc.creatorMach, Vladimír
dc.date.accessioned2017-05-27T18:07:12Z
dc.date.available2017-05-27T18:07:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72065
dc.description.abstractNázev práce: Atomix pro Microsoft Kinect pro Windows Autor: Vladimír Mach Katedra (ústav): Katedra softwarového inženýrství Vedoucí diplomové práce: RNDr. David Hoksza, Ph.D. e-mail vedoucího: hokzsa@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem diplomové práce je seznámit se se schopnostmi pohybového senzoru Kinect od společnosti Microsoft a následně implementovat hru Atomix, která pro své ovládání bude využívat přirozeného uživatelského rozhraní za využití senzoru Kinect. Práce popisuje vlastnosti senzoru Kinect a navrhuje vhodná gesta pro přirozené uživatelské rozhraní hry právě s ohledem na vlastnosti sensoru. Výsledná hra Atomix je implementována s pomocí herní knihovny XNA Framework. Kromě samotné hry je vytvořena aplikace pro vytváření vlastních herních úrovní. Práce také implementuje nezávislé knihovny obsahující třídy pro správu připojeného senzoru Kinect a komponenty pro XNA Framework využitelné i v jiných aplikacích a hrách. Klíčová slova: atomix, kinect, xnacs_CZ
dc.description.abstractTitle: Atomix for Microsoft Kinect for Windows Author: Vladimír Mach Department: Department of Software Engineering Supervisor: RNDr. David Hoksza, Ph.D. Supervisor's e-mail address: hokzsa@ksi.mff.cuni.cz Abstract: The aim of this master thesis is to explore the capabilities of the motion sensing device Kinect by Microsoft and then implement Atomix game that will use natural user interface provided by the Kinect sensor. This thesis describes discovered capabilities and limitations of the sensor and proposes suitable gestures for natural user interface of the Atomix game with respect to the capabilities of the sensor. The resulting game is implemented using the XNA Framework library. Aside from the Atomix game is created an application for creating custom levels. Moreover this thesis also implements independent libraries containing classes for managing the connected Kinect sensors and components for XNA Framework that can be used in other application or games. Keywords: atomix, kinect, xnaen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectAtomixcs_CZ
dc.subjectKinectcs_CZ
dc.subjectXNAcs_CZ
dc.subjectAtomixen_US
dc.subjectKinecten_US
dc.subjectXNAen_US
dc.titleAtomix pro Microsoft Kinect pro Windowscs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-08
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId126756
dc.title.translatedAtomix for Microsoft Kinect for Windowsen_US
dc.contributor.refereeMoško, Juraj
dc.identifier.aleph001851331
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftware Systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSoftwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enSoftware Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Atomix pro Microsoft Kinect pro Windows Autor: Vladimír Mach Katedra (ústav): Katedra softwarového inženýrství Vedoucí diplomové práce: RNDr. David Hoksza, Ph.D. e-mail vedoucího: hokzsa@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Cílem diplomové práce je seznámit se se schopnostmi pohybového senzoru Kinect od společnosti Microsoft a následně implementovat hru Atomix, která pro své ovládání bude využívat přirozeného uživatelského rozhraní za využití senzoru Kinect. Práce popisuje vlastnosti senzoru Kinect a navrhuje vhodná gesta pro přirozené uživatelské rozhraní hry právě s ohledem na vlastnosti sensoru. Výsledná hra Atomix je implementována s pomocí herní knihovny XNA Framework. Kromě samotné hry je vytvořena aplikace pro vytváření vlastních herních úrovní. Práce také implementuje nezávislé knihovny obsahující třídy pro správu připojeného senzoru Kinect a komponenty pro XNA Framework využitelné i v jiných aplikacích a hrách. Klíčová slova: atomix, kinect, xnacs_CZ
uk.abstract.enTitle: Atomix for Microsoft Kinect for Windows Author: Vladimír Mach Department: Department of Software Engineering Supervisor: RNDr. David Hoksza, Ph.D. Supervisor's e-mail address: hokzsa@ksi.mff.cuni.cz Abstract: The aim of this master thesis is to explore the capabilities of the motion sensing device Kinect by Microsoft and then implement Atomix game that will use natural user interface provided by the Kinect sensor. This thesis describes discovered capabilities and limitations of the sensor and proposes suitable gestures for natural user interface of the Atomix game with respect to the capabilities of the sensor. The resulting game is implemented using the XNA Framework library. Aside from the Atomix game is created an application for creating custom levels. Moreover this thesis also implements independent libraries containing classes for managing the connected Kinect sensors and components for XNA Framework that can be used in other application or games. Keywords: atomix, kinect, xnaen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990018513310106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV