Zobrazit minimální záznam

The transformation of publishing house Economia into multimedia organization
dc.contributor.advisorČermák, Miloš
dc.creatorŠtefánková, Aneta
dc.date.accessioned2017-05-27T02:42:57Z
dc.date.available2017-05-27T02:42:57Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/67289
dc.description.abstractDiplomová práce shrnuje transformaci vydavatelského domu Economia od července 2013 do prosince 2014. Cílem transformace byla přeměna tradičního vydavatelství zaměřeného na tištěné tituly v multimediální organizaci. Práce popisuje hlavní změny ve vydavatelství, ke kterým patří vybudování integrovaného newsroomu. akvizice a integrace firmy Centrum Holdings, integrace redakcí, vznik digitálních verzí tištěných titulů, zavádění nových mediatypů do portfolia vydavatelství, změny obchodních modelů, inovace původních titulů, vznik nových pracovních pozic a nové projekty využívající více částí vydavatelství. Práce se zaměřuje především na změny na redakční úrovni, v kapitolách věnujících se integraci společnosti Centrum Holdings však bere v úvahu i hledisko managementu a oblasti lidských zdrojů. Cenným zdrojem případové studie jsou rozhovory s vedoucími pracovníky vydavatelství Economia. Případové studii, která se věnuje proměně vydavatelství Economia, předchází teoretická část, která shrnuje trendy a výzvy, jimž v současné době čelí tradiční mediální domy. Definuje pojmy jako informační společnost, mediální konvergence, digitalizace; popisuje změny související s nástupem Webu 2.0, sociálních sítí a elektronických čtecích zařízení jako jsou chytré telefony a tablety. Analyzuje způsoby, jakými mohou...cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis summaries the transformation of publishing house Economia during the period July 2013 and December 2014. The aim of the transformation was to change Economia as a traditional publishing house focused on the print newspapers into multimedia organization. The thesis describes main changes in within the publishing house - foundation of integrated newsroom, acquisition and integration of Centrum Holdings company, integration of separated newsrooms, creating the digital versions of traditional newspapers, launching of new media types, changing the business models, innovation of traditional titles, developing of new job positions and new projects using more of the different departments of the publishing house. The thesis focuses mainly on changes on the editorial level; the chapters on integration of Centrum Holdings are being considered also from the aspect of management and human resources level. Interviews with the managers of Economia publishing house are the valuable part of the case study. The theoretical part of the diploma thesis sorts the trends and challenges that are faced by traditional publishing houses. Terms like information society, media convergence, digitalization are edefined. The changes related to launch of Web 2.0, social networks and portable electronic devices...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectEconomiacs_CZ
dc.subjecttransformacecs_CZ
dc.subjectintegracecs_CZ
dc.subjectmultimediální organizacecs_CZ
dc.subjectintegrovaný newsroomcs_CZ
dc.subjectdigital-firstcs_CZ
dc.subjectpaywallcs_CZ
dc.subjectkonvergencecs_CZ
dc.subjectEconomiaen_US
dc.subjecttransformationen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectmultimedia organizationen_US
dc.subjectintegrated newsroomen_US
dc.subjectdigital-firsten_US
dc.subjectpaywallen_US
dc.subjectconvergenceen_US
dc.titleTransformace vydavatelství Economia v multimediální organizacics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-01-28
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId139115
dc.title.translatedThe transformation of publishing house Economia into multimedia organizationen_US
dc.contributor.refereeLysoněk, Tomáš
dc.identifier.aleph001925114
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce shrnuje transformaci vydavatelského domu Economia od července 2013 do prosince 2014. Cílem transformace byla přeměna tradičního vydavatelství zaměřeného na tištěné tituly v multimediální organizaci. Práce popisuje hlavní změny ve vydavatelství, ke kterým patří vybudování integrovaného newsroomu. akvizice a integrace firmy Centrum Holdings, integrace redakcí, vznik digitálních verzí tištěných titulů, zavádění nových mediatypů do portfolia vydavatelství, změny obchodních modelů, inovace původních titulů, vznik nových pracovních pozic a nové projekty využívající více částí vydavatelství. Práce se zaměřuje především na změny na redakční úrovni, v kapitolách věnujících se integraci společnosti Centrum Holdings však bere v úvahu i hledisko managementu a oblasti lidských zdrojů. Cenným zdrojem případové studie jsou rozhovory s vedoucími pracovníky vydavatelství Economia. Případové studii, která se věnuje proměně vydavatelství Economia, předchází teoretická část, která shrnuje trendy a výzvy, jimž v současné době čelí tradiční mediální domy. Definuje pojmy jako informační společnost, mediální konvergence, digitalizace; popisuje změny související s nástupem Webu 2.0, sociálních sítí a elektronických čtecích zařízení jako jsou chytré telefony a tablety. Analyzuje způsoby, jakými mohou...cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis summaries the transformation of publishing house Economia during the period July 2013 and December 2014. The aim of the transformation was to change Economia as a traditional publishing house focused on the print newspapers into multimedia organization. The thesis describes main changes in within the publishing house - foundation of integrated newsroom, acquisition and integration of Centrum Holdings company, integration of separated newsrooms, creating the digital versions of traditional newspapers, launching of new media types, changing the business models, innovation of traditional titles, developing of new job positions and new projects using more of the different departments of the publishing house. The thesis focuses mainly on changes on the editorial level; the chapters on integration of Centrum Holdings are being considered also from the aspect of management and human resources level. Interviews with the managers of Economia publishing house are the valuable part of the case study. The theoretical part of the diploma thesis sorts the trends and challenges that are faced by traditional publishing houses. Terms like information society, media convergence, digitalization are edefined. The changes related to launch of Web 2.0, social networks and portable electronic devices...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990019251140106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV